Hvilken har du??Jeg har en, men den er så stor.. Ønsker meg en som er hakket mindre. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken har du??Jeg har en, men den er så stor.. Ønsker meg en som er hakket mindre. .
HeheJoda, greit. men lite søvn, men det forventer jeg heller ikke![]()
Ville ha lyset på og puppen tilgjengelig i hele natt..har lagt på siden, med lyset på med puppa hengende ute![]()
Han overnatter hos bestekompisenHvor er han?
Hente kengubarnetGod morgen, skravlehøns!
Planer for dagen? Jeg sitter i morgenkåpa, drikker kaffe og har katten på fanget. Mannen er på guttetur, jeg kunne sove helt til jeg våkna av meg selv, og huset er helt stille. Med unntak av vinden som uler og regnet som trommer da.
Han er litt eldre enn mi, jeg gidder liksom ikke å se det alene. .Her ser vi den alle mann. Kengubarnet liker den![]()
Kunne vært skikkelig kos detDet var en fantastisk ide!
He he jaja så lenge babyen er fornøyd så er det greitJoda, greit. men lite søvn, men det forventer jeg heller ikke
Ville ha lyset på og puppen tilgjengelig i hele natt..har lagt på siden, med lyset på med puppa hengende ute![]()
Nei den skjønner jegHan er litt eldre enn mi, jeg gidder liksom ikke å se det alene. .
Jaaa det kunne detKunne vært skikkelig kos det![]()
Oh, hva slags spill da?Hente kengubarnet
Pakke inn gaver
Spille det nye brettspillet kb fikk
Muligens en tur til oslo
Hurra!God morgenluftsmertene mine er borte
![]()
Husker ikke hva den heter, men den er noen år ja, 6 år kanskje. Den er like stor som en ipad.Hvilken har du??
Da er det vel litt tidlig, han vil vel ikke hjem enda kanskje?Han overnatter hos bestekompisen
Hotell monopolOh, hva slags spill da?
Så koselig. Spiller dere mye brettspill?Hotell monopol![]()
Å nei det vil han nok ikke!Da er det vel litt tidlig, han vil vel ikke hjem enda kanskje?
Hyggelig selskap, god snacks og noen som gjør "skit-arbeidet" passer meg fintJaaa det kunne det
Ah skjønner du vil ha ny daHusker ikke hva den heter, men den er noen år ja, 6 år kanskje. Den er like stor som en ipad.
Yes det gjør viSå koselig. Spiller dere mye brettspill?