Ååå Lucky youGod morgen
Jeg skal utforske Warszawa!
Du da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå Lucky youGod morgen
Jeg skal utforske Warszawa!
Du da?![]()
Så koseligDet gjør noe med stemninga når bordet er dekket med slikt![]()
Krusene er like. Tallerken har fire ulike motiv, snømann, reinsdyr og julenissens slede.
Hvordan har den gått?God morgen på dere
Første natten hjemme med snuppa i hus![]()
Joda, greit. men lite søvn, men det forventer jeg heller ikkeHvordan har den gått?
Føles lenge siden jeg gjerne skulle hatt ribbe i gårEr ikke så lenge til mandag![]()
Så koselig![]()
Synes jeg ogsåSå koselig![]()
Ha ha ja ser denFøles lenge siden jeg gjerne skulle hatt ribbe i gårha ha
Prøvd det, ikke skrikekur, men ta den hjelpen du kanHs ga meg ett kort til noe familiegreier som holder til rett ved siden av eller foreslo skrikekur. Nå er ikke jeg helt fan av skrikekur så får heller kanskje prøve å ringe til de jeg fikk kort til
Prøvde å se 3 episoder, en jeg kommer ikke til å se resten...Jule kongen får ikke meg til å tenke jul akkuratsyns den er teit jeg!
Her ser vi den alle mann. Kengubarnet liker denPrøvde å se 3 episoder, en jeg kommer ikke til å se resten...
Da kan du bake også lager jeg gløgg,så har vi pakkefestKom hit å pakke inn mine du kjære
Det var en fantastisk ide!Da kan du bake også lager jeg gløgg,så har vi pakkefestaltså vi ser på men Venessiela pakker inn for oss
![]()
Å ja det er helt forferdelig!
Ja, jeg fikk jo høre at det kunne gjøre vondt, bare ikke så vondt nei.. får håpe vi slipper det flere gangerMin lege sa det kunne gjøre vondt men inne så vondt. ..
Haha! Kan tenke han blir svar skyldig da! Tenk den haugen med gaver du får da, en pakke for hvert år han har glemt deg...med renter!"Kjære nissen! Hvor blir det av gavene mine?"
Hvor er han?Lurer på om det er for tidlig å hente kengubarnet ... kjedelig å være oppe alene
Jeg har en, men den er så stor.. Ønsker meg en som er hakket mindre. .Jeg håper sånn at jeg får kindle i år!
Ja håper virkelig detJa, jeg fikk jo høre at det kunne gjøre vondt, bare ikke så vondt nei.. får håpe vi slipper det flere ganger![]()