Skravletråd desember

Det gjør noe med stemninga når bordet er dekket med slikt
477069fcf6e84ff247df7f4a261dac57

Krusene er like. Tallerken har fire ulike motiv, snømann, reinsdyr og julenissens slede.
Så koselig :)

Hvordan har den gått?
Joda, greit. men lite søvn, men det forventer jeg heller ikke:P
Ville ha lyset på og puppen tilgjengelig i hele natt..har lagt på siden, med lyset på med puppa hengende ute:P

Hs ga meg ett kort til noe familiegreier som holder til rett ved siden av eller foreslo skrikekur. Nå er ikke jeg helt fan av skrikekur så får heller kanskje prøve å ringe til de jeg fikk kort til
Prøvd det, ikke skrikekur, men ta den hjelpen du kan :) vi har hatt positiv erfaring med psykolog, etter å ha ikke sovet på over 3 år så var det godt å snakke med noen, men hun hjalp oss også å se andre løsninger, noen som ikke passet for oss mens andre passet fint. Så det er noe jeg kan anbefale å prøve. :) jeg er heller ikke noe for skrikekur, prøvde på et tidspunkt en skrikekur light, men det ente ned at jeg gråt like mye som jenta. :(

God morgen, skravlehøns!
Planer for dagen? Jeg sitter i morgenkåpa, drikker kaffe og har katten på fanget. Mannen er på guttetur, jeg kunne sove helt til jeg våkna av meg selv, og huset er helt stille. Med unntak av vinden som uler og regnet som trommer da.

Back
Topp