Skravletråd desember

Uff :( Hørtes ikke noe godt ut. Hvor i magen er det vondt? Pågått lenge? Vært hos legen?
Vondt fra topp til bunn :( hatt magesmerter over en uke. Var hos gyn igår, men de har liksom forsvunnet. Nå sitter det konstant og merkes godt i bevegelse :/ er øm som fy på magen

Har prøvd alt nå så vet ikke hva mer jeg skal prøve:-(. Er medlem der men tror jeg har prøvd alt som kan prøves som er foreslått der også :-/. Utenom skrikekur
Jeg har desverre ingen råd og komme med :/ mine metoder funket for å ikke slite meg selv ut, men det slet på forholdet da jeg satt 2 timer sammen med henne hver kveld for at hun skulle sove. .

Vondt fra topp til bunn :( hatt magesmerter over en uke. Var hos gyn igår, men de har liksom forsvunnet. Nå sitter det konstant og merkes godt i bevegelse :/ er øm som fy på magen
Men sikker på at det er noe gyn kan sjekke, og at det ikke er noe annet?
Hva med å ringe legevakten? :(

Jeg har desverre ingen råd og komme med :/ mine metoder funket for å ikke slite meg selv ut, men det slet på forholdet da jeg satt 2 timer sammen med henne hver kveld for at hun skulle sove. .
Jeg sitter også mellom 1.5 og 2 timer hver kveld for å få han til å sovne. Har bysset i søvn, ammet, sunget, stryker over rygg og hode, holder hånden, koser, ja alt egentlig. Men sovne i egen seng nekter han. Så nå har ikke jeg mye energi igjen. Han er ennå våken her og våkner nok igjen grytidlig i morgen. Så får nok en sutrete trøtt unge i morgen

Men sikker på at det er noe gyn kan sjekke, og at det ikke er noe annet?
Hva med å ringe legevakten? :(
Systemet mitt fungerer jeg har vært på do idag begge deler :p sitter mest ved navelområdet og nedover. Ringer i morgen om det ikke gir seg

ImageUploadedByBV Forum1449267735.245936.jpg
Det er nok synderen. Luftsmerter til tusen ... Men fy au au au :/ håper de er borte i morgen

Da håper jeg mini har sovnet og sover godt nok til at jeg kan lirke han i seng og få noen timers søvn selv. Er så trøtt så trøtt og håper mini sover lenger enn til halv 6 i morgen :-)

Back
Topp