Vondt fra topp til bunnUffHørtes ikke noe godt ut. Hvor i magen er det vondt? Pågått lenge? Vært hos legen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vondt fra topp til bunnUffHørtes ikke noe godt ut. Hvor i magen er det vondt? Pågått lenge? Vært hos legen?
Det blir moroHihi, takk
Gleder meg til å se ansiktet hans når han ser kaka!![]()
Jeg har desverre ingen råd og komme med :/ mine metoder funket for å ikke slite meg selv ut, men det slet på forholdet da jeg satt 2 timer sammen med henne hver kveld for at hun skulle sove. .Har prøvd alt nå så vet ikke hva mer jeg skal prøve:-(. Er medlem der men tror jeg har prøvd alt som kan prøves som er foreslått der også :-/. Utenom skrikekur
Men sikker på at det er noe gyn kan sjekke, og at det ikke er noe annet?Vondt fra topp til bunnhatt magesmerter over en uke. Var hos gyn igår, men de har liksom forsvunnet. Nå sitter det konstant og merkes godt i bevegelse :/ er øm som fy på magen
Huff, jeg kjøper heller mange 100 gaver bare jeg slipper å pakke de inn..Jeg også! Definitivt det som er mest moro.
Du kunne bare kommet med ordre om hva det skal stå på til/fra lappeneDet hadde vært no, jeg er godt selskap så det kan jo være hyggelig det![]()
Men er jo mange butikker som kan pakke de inn for deg?Huff, jeg kjøper heller mange 100 gaver bare jeg slipper å pakke de inn..
Jeg sitter også mellom 1.5 og 2 timer hver kveld for å få han til å sovne. Har bysset i søvn, ammet, sunget, stryker over rygg og hode, holder hånden, koser, ja alt egentlig. Men sovne i egen seng nekter han. Så nå har ikke jeg mye energi igjen. Han er ennå våken her og våkner nok igjen grytidlig i morgen. Så får nok en sutrete trøtt unge i morgenJeg har desverre ingen råd og komme med :/ mine metoder funket for å ikke slite meg selv ut, men det slet på forholdet da jeg satt 2 timer sammen med henne hver kveld for at hun skulle sove. .
Yes jeg vet . Sett den førDen er morsom![]()
Ja jeg synes detMorsom?
Greit å få litt hjelpJa, litt over 40. 15 åringen hjelper meg litt da![]()
Systemet mitt fungerer jeg har vært på do idag begge delerMen sikker på at det er noe gyn kan sjekke, og at det ikke er noe annet?
Hva med å ringe legevakten?![]()
God natt og sov godtForbereder meg på en lang dag i morgen, så jeg tar og køyer tidlig i dag også. Natta!
Det blir nok bedre etterhvert, noen barn et bare sånnHar prøvd alt nå så vet ikke hva mer jeg skal prøve:-(. Er medlem der men tror jeg har prøvd alt som kan prøves som er foreslått der også :-/. Utenom skrikekur
Uff, ikke noe godtSystemet mitt fungerer jeg har vært på do idag begge delersitter mest ved navelområdet og nedover. Ringer i morgen om det ikke gir seg
Tusen takkUff, ikke noe godtDu må ha masse god bedring ihvertfall!
Han blir nok fornøydTusen takk!
Gleder meg til å se reaksjonen hans i morgen![]()
![]()
Håper det for har hørt det i 6 måneder nå. Men blir nok bedre men hadde håpet det ikke var så grusomt nå når jeg snart begynner på jobb igjen.Det blir nok bedre etterhvert, noen barn et bare sånn