Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahahga savnar du noen gaver ??"Kjære nissen! Hvor blir det av gavene mine?"
God natt og sov godtTar kvelden jeg![]()
Jeg vil ta en råsjans og tippe at det er en fjellrelatert film?Vi ser Everest![]()
Jaaa!! Fra nissen, jeg får aldri gaver av hanAhahga savnar du noen gaver ??
Huff, jeg kjøper heller mange 100 gaver bare jeg slipper å pakke de inn..
Hva har du gjort?Eeeeeendelig hjemme! Har jo vært fullt kjør i hele dag.
hohoh. Det høres kjent utGodt jobba
Vi prøver å se på film.. Har holdt på i to timer nå og er bare halvveismå jo sette på pause hver gang mini våkner
![]()
vi hadde det en periode. Ulike variasjoner av taco. Gubbem ble dritlei og nekta taco på flere månederSamme herkunne hatt to tacodager hver uke! Minst!
kan jo varieres sp mye og
![]()
Jobb, så på kjøpesenteret for å handle inn til juleverksted, så besøke lillesøster, så ut å spise med folk fra jobben. Dro hjemmefra 07.00 og kom hjem nå for noen minutter sidenHva har du gjort?![]()
Hva ønsker du deg av nissen da?Jaaa!! Fra nissen, jeg får aldri gaver av han![]()
oj. Skikkelig urolig :O ja, send han innMhm..
Vi la han kl20 idag, for da var han stuptrøtt.. Så har han sovet tilsammen EN time siden daomg.. Nå sendte jeg gubben inn..
![]()
Tror aldri jeg kan bli lei av tacovi hadde det en periode. Ulike variasjoner av taco. Gubbem ble dritlei og nekta taco på flere månederhaha
god nattTar kvelden jeg![]()
TakkGodt jobba
Vi prøver å se på film.. Har holdt på i to timer nå og er bare halvveismå jo sette på pause hver gang mini våkner
![]()
En kenwood kjøkkenmaskin hadde passet fintHva ønsker du deg av nissen da?![]()
flink du har vært. Jeg har sett film og sydd trådene i alle 3 genserne som lå herJa nå har eg strykit klæder på en fredagskveld . E de fler som har lagt seg her inne![]()
Har du ikke vart extra snill i årJaaa!! Fra nissen, jeg får aldri gaver av han![]()
Det er så koslig å pakke inn gaverGleder meg til i morgen, da skal jeg på panduro å kjøpe innpakningspapir. I morgen kveld skal jeg pakke inn gaver å kose meg.
Har alltid elsket tape og papir, haha.
Du får sende han et brev med ønsketEn kenwood kjøkkenmaskin hadde passet fint![]()