Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig var ventetiden over. Gratulerer så masse til dere ♡♡03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Ja, kjenner jeg er sliten, men blir en full helg ogsåDu har haft en full dag då.
Vil du dele ukesmenyen?Middag er fortært, lille U sover, ukesmeny er laget og handleliste er skrevet.
Snart skal jeg avgårde og handle samt hente pakker.
Men først litt tid her
Lage deg middag daJeg er sulten. Hva spiser man da? Har nettopp kjørt i meg 4 klementiner![]()
Ja, håper det er santJøssdet hadde jo vært fint!
Lurer på detDere skravler for mye tror jeg![]()
Gratulerer så mye03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Ja, men det går an å kjøpe mer.men ender jo bare opp med å spise alle![]()
Ja, litt grådig og gla i tilbudom de har så gode tilbud så må du vel inn dit![]()
Mi er fortsatt våken . Spiser kvelds nåNå bar eg her inne igjenhar precis lagt minsten i seng
![]()
Uff ja. Blir ikkje mye hvile på deg daJa, kjenner jeg er sliten, men blir en full helg også![]()
Måtte bli sånn i dagenkelt, godt og greit![]()
Var de også på tilbud?Omg..jeg har hamstra marsipansjokolader på rema
*føler seg allerede julefeit*![]()
Salt ja. Eg har lust på sultaagurkSi ifra hvis du kommer på noe godt å spise daJeg kjøpte kakemann på butikken, men det er jo ikke akkurat ordentlig mat.. og jeg har egentlig lyst på noe salt.
Hviling får vente til julUff ja. Blir ikkje mye hvile på deg da
Er ikke glad i ikeaWow, da syns jeg du er flink!
Nei var visst ikke det.Ikke? Så kjedelig. ..
Kan bli for lenge ogsåSå deilig å bli så lenge når man først må reise så langt da![]()