Skravletråd desember

03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Ååååååh, gratulerer!!!
Hvordan var fødselen da? Fort og greit håper jeg!

Kom nettopp hjem etter å ha vært ute på rundtur med mannen. Først var jeg og spiste kyllingkebab mens han fikk behandling hos kiro. Så var vi og hentet en Nintendo på Greåker. Midt i rushen :p Er så ubehagelig å kjøre bil om dagen. Fikk flashback til da jeg fødte på SØF og kjørte på den humpete veien dit med rier. Storhandlet mat på vei hjem. Godt å ha gjort det når mannen var med og kunne kjøre vognen og bære poser. Så nå har jeg lagt meg i stabilt sideleie i sengen, og her tenker jeg å bli til i morgen.

De to største er hos pappaen, og vi skifter uke i morgen. De har visst fått feber begge to, slått ut av forkjølelse. Så da blir det nok en rolig start på helgen. Får vel vente en uke til med å føde :p
Så effektive dere har vært idag:D
God bedring til barna!

Så gøy da:D første gang han har barnevakt over natta?

Jeg og mannen drar på julebord til Warszawa i morgen vi:D gleder meg!

Neida han sov borte første gangen når han var 7 uker han :P men kjenner det skal bli litt godt å være sosial etter leggetiden hans da :)

Å så deilig da! Må kose dere masse i helgen da :D

Innom etter å ha levert samboer på avslutning med jobben og nå er det straks kveldsmat og stell. :)

Mhm ;)
Ja ;p
De vokser så fort :) Hu her har arva så mye at jeg måtte sortere bort noe og heller arve det videre.. Har ikke plass til alt.. Greit å glede noen andre med tøy ;)
nesten altfor fort :O arva og endel. Mest bukser vi ikke har fått brukt. Når en arver 40 bukser i str 62. Så får man ikke brukt alle :p

Nei, men han har telefonen der inne. :rolleyes: skjønner ikke at ikke bena hans sovner. :p
Måtte bare svare på denne.

Samboeren din er like treg på do som min? :p

Han har også mobilen med og ofte han ikke har følelser i ene benet. Selvom han er ferdig, må han spille ferdig spille. Haha :p

Så heldig du er. kjenner jeg savner å ha familie nærme.
En ting er sikkert, jeg er ekstra oppmerksom på sånt selv. Hvis jeg ser en gravid på toget så reiser jeg meg alltid.

Var på rema nå nettopp, og la ikke merke til annet enn grandis til 25 kr eller noe, men jeg kan ikke si at jeg så så godt etter. Hadde nok med å få med meg det jeg hadde på handlelisten og komme meg til kassen.
ja. Jeg og. Og hjelper gjerne med å bære er handlenett eller gå med vogna på plass om jeg ser de kan trenge litt hjelp. Vet selv hvor tungt det virkelig kan være ...

Haha:P rart det der...at de gidder liksom:P
Ikke fri, sitter på jobb nå;) slutter kl 20
Aha, siste innspurt da! Jobber du sånn lang vakt hele uka eller?
Ja, jeg syns jo det er mer behagelig å trykke på mobilen i sofaen, men det er jo bare meg da. :p

Back
Topp