Dere skravler for mye tror jegJa, det er kjedelig. Skjer nå og da. . :/ skjedd et par ganger etter jeg skrev denne mld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere skravler for mye tror jegJa, det er kjedelig. Skjer nå og da. . :/ skjedd et par ganger etter jeg skrev denne mld.
Ååååååh, gratulerer!!!03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Grattis med ny adventstjerne!Syns det! Nå venter jeg på at mannen skal bli ferdig på do, så han kan henge opp den nye adventstjerna!![]()
Gratulerer så masse03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Nei, men han har telefonen der inne.Grattis med ny adventstjerne!
Håper ikke han har tatt med seg iPad på do![]()
Så effektive dere har vært idagKom nettopp hjem etter å ha vært ute på rundtur med mannen. Først var jeg og spiste kyllingkebab mens han fikk behandling hos kiro. Så var vi og hentet en Nintendo på Greåker. Midt i rushenEr så ubehagelig å kjøre bil om dagen. Fikk flashback til da jeg fødte på SØF og kjørte på den humpete veien dit med rier. Storhandlet mat på vei hjem. Godt å ha gjort det når mannen var med og kunne kjøre vognen og bære poser. Så nå har jeg lagt meg i stabilt sideleie i sengen, og her tenker jeg å bli til i morgen.
De to største er hos pappaen, og vi skifter uke i morgen. De har visst fått feber begge to, slått ut av forkjølelse. Så da blir det nok en rolig start på helgen. Får vel vente en uke til med å føde![]()
Ååhh!!! Gratulerer så mye!!03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
HahaNei, men han har telefonen der inne.skjønner ikke at ikke bena hans sovner.
Fri fra jobb idag? Eller tidligvakt?
Så gøy daførste gang han har barnevakt over natta?
Jeg og mannen drar på julebord til Warszawa i morgen vigleder meg!
gratulerer så mye03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
nesten altfor fort :O arva og endel. Mest bukser vi ikke har fått brukt. Når en arver 40 bukser i str 62. Så får man ikke brukt alleMhm
Ja ;p
De vokser så fortHu her har arva så mye at jeg måtte sortere bort noe og heller arve det videre.. Har ikke plass til alt.. Greit å glede noen andre med tøy
![]()
men ender jo bare opp med å spise alleSupert det da![]()
Måtte bare svare på denne.Nei, men han har telefonen der inne.skjønner ikke at ikke bena hans sovner.
![]()
ja. Jeg og. Og hjelper gjerne med å bære er handlenett eller gå med vogna på plass om jeg ser de kan trenge litt hjelp. Vet selv hvor tungt det virkelig kan være ...Så heldig du er. kjenner jeg savner å ha familie nærme.
En ting er sikkert, jeg er ekstra oppmerksom på sånt selv. Hvis jeg ser en gravid på toget så reiser jeg meg alltid.
Var på rema nå nettopp, og la ikke merke til annet enn grandis til 25 kr eller noe, men jeg kan ikke si at jeg så så godt etter. Hadde nok med å få med meg det jeg hadde på handlelisten og komme meg til kassen.
om de har så gode tilbud så må du vel inn ditVi også, ble enige om å innom rema i morgen tidlig da![]()
Gratulerer så mye! ♡03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Hahadåne!!
Dro du hjem igjen eller jobbet du litt?
03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Aha, siste innspurt da! Jobber du sånn lang vakt hele uka eller?Haharart det der...at de gidder liksom
Ikke fri, sitter på jobb nåslutter kl 20