Ut av ren nysgjerrighet, er det ikke kaos for deg å være alene med alle 4 også?Jeg dro faktisk hjem, er kaos for mannen hjemme alene med 4 kids mens jeg jobber -sååeh, hadde ikke samvittighet til det ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ut av ren nysgjerrighet, er det ikke kaos for deg å være alene med alle 4 også?Jeg dro faktisk hjem, er kaos for mannen hjemme alene med 4 kids mens jeg jobber -sååeh, hadde ikke samvittighet til det ;p
Øving gjør mesterjeg er ikke så flink til sånt jeg![]()
Spørs det daJa, et veldig greit etKanskje det blir tidlig juleferie
![]()
Større hus me og men mer å vaska mer å rydda mer av allt liksomJada, har større hus i år og, så trenger mer pynt!
Haha de hade vart noet før mannen nær han Komt hem og hade sett detdet hørtes ut som en god plan det![]()
![]()
![]()
Ut av ren nysgjerrighet, er det ikke kaos for deg å være alene med alle 4 også?![]()
Hva har du gjort på i dag da?Nå bar eg her inne igjenhar precis lagt minsten i seng
![]()
Faktigst ingeting alls. Har vart så lat idagHva har du gjort på i dag da?
Ohh sulten er eg og. Må spisa noet . Frågan er bara vadJeg er sulten. Hva spiser man da? Har nettopp kjørt i meg 4 klementiner![]()
Håper han sovnet greit?![]()
Si ifra hvis du kommer på noe godt å spise daOhh sulten er eg og. Må spisa noet . Frågan er bara vad
han legger jo godt på seg, så han får iallefall nok matmen hadde jo vært greit å slippe å amme annahver time hver natt
![]()
Vært på jobb også på et møte medbarn- og familieetaten etter jobb (er avlastningshjem for lillesøsteren min)Faktigst ingeting alls. Har vart så lat idag. Du då
det var tidligog bilen holder enda?
![]()
Du har haft en full dag då.Vært på jobb også på et møte medbarn- og familieetaten etter jobb (er avlastningshjem for lillesøsteren min)![]()
Så bra du er fornøydBle litt dill og dall, madrass til lillebror og sånn stor adventstjerne blant anna. Fornøyd med dagens fangst!![]()