Skravletråd desember

Hva kjøpte du?
Madrass og overmadrass til sprinkelsenga, stor adventstjerne til vinduet, diverse gaveesker og poser, batterier, snop, lyspærer og litt småting. Ble som vanlig litt mer enn forventet. :p

Hei fick du køpt noet på IKEA?? Har ikkje gjort en enaste ting utenom de som må gjøres. Veldigt lat idag
Deilig med litt late dager av og til! Ja, fikk handlet det jeg skulle + litt til. :D
Så nå har lillebror fått madrass til sprinkelsenga, pluss litt julepynt og småting. :)

Skal ringe legen i morgen for å purre. Må høre der, for jeg vet ikke hvilket sykehus han har henvist meg til. Er flere i nærheten.
En mixa dag for deg i dag da.. God bedring :)
Har prøvd å sortere litt klær i dag.. Har arvet masse klær helt opp til str86. Og hu bruker nå 62. Så har en del på lager... Frøkna var ikke helt fornøyd i dag, så brukte hele dagen... Nå venter jeg på at samboeren kommer hjem så vi kan henge opp siste rest av adventspynt og julegardiner.. Ble ikke helt ferdig her om dagen og formen er jo ikke på topp. Så her går det sagte..
ja. Høres ut som en god plan og ringe legen :) høres ut som du og har hatt en litt miks dag :p blitt stor jente nå da :D mi passer en body i 62. Resten er i 68 og 74 :)

Back
Topp