Sovnet tilslutt men ble lire søvnog ikke fikk sove igjen eller? Den er kjip :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovnet tilslutt men ble lire søvnog ikke fikk sove igjen eller? Den er kjip :/
Men ikke overalt hørt jegTror jeg må trosse formen å ta meg en tur på rema 1000. Helt syke billige priser der I dag ser jeg.![]()
hoho. Det kan duMer at jeg kan skryte over at jeg er flinkere til å pusse tennene enn mannen![]()
Nja noe julegaver og noe til megherligjulegaver som var på vei?
![]()
høres jo ikke alt for vanskelig utegenlig ikke parsipan nugati og gele så kjære opp i biter og til slutt dype dem i sjokolade og la de stivne;P
He he ja ikke santnoe annet ville no vært særledes trist da![]()
wohoo. Gleder megJada sender en porsjon jeg![]()
Gubben skulle jo vært tvilling :OKanskje de er tvillinger å ikke vet dethaha
jeg tror det :OLeste han tankene dine?![]()
samme her. Ble plutselig andre prioriteringerNei eg syns de blev Værre nær man fick barn
Hvor lang tid bruker dere på det da?50 mil er det
Ville jeg også ha gjortja. Gleder meg nesten allerede![]()
jepp og jeg skal ha mammatidEn skikkelig guttekveld asså![]()
Det varierer , men fra 9t til 10 tHvor lang tid bruker dere på det da?
Noen er det jaSkravlehøner![]()
Bare ikke du??Noen er det ja
Skal ringe legen i morgen for å purre. Må høre der, for jeg vet ikke hvilket sykehus han har henvist meg til. Er flere i nærheten.du kam jo ringe de og purre på? Evt høre om brev med innkalling er sendt? nja. Her skjer det vel ikke så veldig masse. Har ei jente som virkelig tester stemmen idag. Sur og blid omhverandre. Hyler i ekstase for å sutrr i neste. og skikkelige mensenmurringer. Igjen![]()
Slitsomt... Får håpe det er godt føre og at det ikke er kø da...Det varierer , men fra 9t til 10 t