i allefall ja!Haha, ja! Med superlim![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i allefall ja!Haha, ja! Med superlim![]()
![]()
ha en fin kveld på jobbDa er det avgårde på jobb her!
Stikker innom senere i kveld![]()
de kan eg førståJeg vet....hater det selv!
Matlei...
Blæææ ønskar meg en kokk i julegavejeg og! Er så fantasiløs. Idag blir det gryterett.
Nei eg syns de blev Værre nær man fick barnikke sant. Noe som pleide å være koselig før var å gå i butikker. Men nå.. orker ikke.
Leste han tankene dine?gubben kom hjem fra butikken med smultringer!! :O
Håper dusjen kan hjelpe degAkkurat nå kom familien min hjem, mannen har hentet ungene, så da blir det mer sporadisk skravling av meg de neste timene, men antakelig en god del, jeg er stiv som en stokk og sitter helt pent i sofaen. Muligens en dusj for å myke meg opp, også er jeg på plass igjen når ungene er i seng![]()
Jada sender en porsjon jegnam nam. Sender du noen over hit?![]()
Ja han gjorde detÆsj, håper han sovnet til slutt![]()
egenlig ikke parsipan nugati og gele så kjære opp i biter og til slutt dype dem i sjokolade og la de stivne;Per den konfekten vanskelig å lage?
Er gøy detSpennende med pakker da![]()
Mer at jeg kan skryte over at jeg er flinkere til å pusse tennene enn mannenHørtes ut som en dyr affære![]()
50 mil er detHvor langt?
Håper dusjen kan hjelpe degblir litt sporadisk her også framover, men jeg kommer sterkere tilbake etter tuppa har lagt seg
![]()
Ja stemmer detFra black friday?
Hva venter du på?Venter på tre pakker i posten jeg også![]()
En skikkelig guttekveld assåJagikk veldig fint
andre som vi får ha med oss
ja
game med gutta
blir nok Xbox og slikt tenker jeg
![]()
hehe. Det gjor gubben her og. Vi handler som regel bare på coopJa, ser sånn ut, og gubbis handla på coop![]()
Ja noe av detMoro med pakkerjulegaver?