Da krysser vi fingrene for at tida frem til uke 12 går fort9+3, så er I usikker sonen enda. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da krysser vi fingrene for at tida frem til uke 12 går fort9+3, så er I usikker sonen enda. .
Skjønner det.. :-/vi går bare skravle daJeg vil ha så mange innlegg som mulig før 18.desember. Vet ikke om jeg rekker noe spesielt etter det..
Julekort ja, de glemte jeg så da venter jeg 4 pakker daPakker i posten er stas! Jeg venter på julekort, blivakker og to kinapakker![]()
Plutselig kan det jo dabbe av for min del også, om det blir fødselSkjønner det.. :-/vi går bare skravle dajeg har fram til tirsdag, da dabber skravlingen av for min del for da begynner jeg på jobb .
Jeg og denne ugne formen håper også detDa krysser vi fingrene for at tida frem til uke 12 går fort![]()
Sjelden svipptur innom jeg også![]()
Pustes i nakken av flere
Topp 10 er et bra mål![]()
Får håpe formen snart kommer seg ogsåJeg og denne ugne formen håper også det![]()
Jeg er ikke bekymret for æ måtte skravle med meg selv nei![]()
Ja, det er jo det. Må følge ekstra godt med på lista ogsåMå jo være ganske nervepirrende å ligge på topp 3, med alle som puster en i nakken
Ja topp 10 er fint![]()
Aldri møtt på noen forståelse eller hjelp fra andre jeg heller, og jeg har nå vært gravid tre ganger. Husker hvor fælt det var å ta tog til jobb. Ingen viste tegn til å reise seg.uff. Gubben har en begynnelse til prolaps. Fryktelige saker når ryggen svikter :/ kjenner til det med bekkenet ja. Jeg gik med krykker det siste trimesteret.. snilt av dama da! Jeg møtte desverre ingen forståelse eller hjelp fra andre :/
Dette er det Tamara har sagt.Jeg hadde en plan om å sitte oppe til over midnatt i dag... men har vært nok en gang på sykehuset med Snuppa mi, og er trøtt som en vrengt ullsokk.... Men uansett vil jeg nok gi dere 10 000 utfordringen i morra![]()
Bare fordi jeg VET dere kan, og vil
![]()
Jeppkjedelig å skravle med seg selv, ikke minst mot reglene
![]()
Jeg så det, 12 innlegg bak megJeg er hakket under![]()
Min engangs tidligere erfaring tilsier detFår håpe formen snart kommer seg også![]()
Det høres jo lovende utMin engangs tidligere erfaring tilsier det![]()
Rekker jo nesten ikke å se på resten av forumetHaha, ingen fare for det![]()
Hadde litt bedøvelse da..Fy flate! Ja da har du høy smerteterskel!![]()
Spinalbedøvelse går vel litt dypere også gjør den ikke? Og virker litt lengre?
Hørtes ut som en dyr affæreJa, det er viktig!ihvertfall når mannen måtte borre i går
![]()
uff. Har slike dager her og. De er tøffe.Verkar ikkje som hon ville hvila idag. Har børjat med vissa dagarn hon ikkje sover å bara griner å ska Upp igjen