Skravletråd desember

Jeg vil ha så mange innlegg som mulig før 18.desember. Vet ikke om jeg rekker noe spesielt etter det..
Skjønner det.. :-/vi går bare skravle da :) jeg har fram til tirsdag, da dabber skravlingen av for min del for da begynner jeg på jobb .

Skjønner det.. :-/vi går bare skravle da :) jeg har fram til tirsdag, da dabber skravlingen av for min del for da begynner jeg på jobb .
Plutselig kan det jo dabbe av for min del også, om det blir fødsel :)
Får bare ta en dag om gangen.

Sjelden svipptur innom jeg også :p ;)
Pustes i nakken av flere :p
Topp 10 er et bra mål ;)

Må jo være ganske nervepirrende å ligge på topp 3, med alle som puster en i nakken o_O

Ja topp 10 er fint :)

Må jo være ganske nervepirrende å ligge på topp 3, med alle som puster en i nakken o_O

Ja topp 10 er fint :)
Ja, det er jo det. Må følge ekstra godt med på lista også :p
Regner med det blir topp 10 som er realistisk her også til uka:)

uff. Gubben har en begynnelse til prolaps. Fryktelige saker når ryggen svikter :/ kjenner til det med bekkenet ja. Jeg gik med krykker det siste trimesteret.. snilt av dama da! Jeg møtte desverre ingen forståelse eller hjelp fra andre :/
Aldri møtt på noen forståelse eller hjelp fra andre jeg heller, og jeg har nå vært gravid tre ganger. Husker hvor fælt det var å ta tog til jobb. Ingen viste tegn til å reise seg.

Jeg hadde en plan om å sitte oppe til over midnatt i dag... men har vært nok en gang på sykehuset med Snuppa mi, og er trøtt som en vrengt ullsokk.... Men uansett vil jeg nok gi dere 10 000 utfordringen i morra ;) :p Bare fordi jeg VET dere kan, og vil :D
Dette er det Tamara har sagt.
Jeg tolker det som om vi har en utfordring på 10.000 i dag også

Back
Topp