Blir vel fort den som er aller nærmest jaHar både coop og rema 500 m fra huset. Eller det er 450 m til coop og 500 m til rema, stortsett derfor vi havner på coop![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vel fort den som er aller nærmest jaHar både coop og rema 500 m fra huset. Eller det er 450 m til coop og 500 m til rema, stortsett derfor vi havner på coop![]()
du kam jo ringe de og purre på? Evt høre om brev med innkalling er sendt? nja. Her skjer det vel ikke så veldig masse. Har ei jente som virkelig tester stemmen idag. Sur og blid omhverandre. Hyler i ekstase for å sutrr i neste. og skikkelige mensenmurringer. IgjenMe too !
Hva skjer hos deg i dag?
Oi, trøtt da!!Oooh, la lille snuppa klokka 10:00 og hun har sovet til nå!![]()
![]()
ja. Gleder meg nesten alleredeSå bra daDet vil jeg tro
Da har du noe å se frem til
![]()
JaBlir vel fort den som er aller nærmest ja![]()
Ikke slit deg ut!Oh yeah...
Innimellom der er der arrangement i bhg, middag skal lages, et par gaver bør pakkes, unger skal legges, tror jeg må på posten en tur også... Og borde lakka negler, det ser jeg ikke kommer til å skje...![]()
Litt for lett å ta turen innom nestenJadet er ikke 500 meter engang. Sikkert nærmere 3-400
![]()
jeg og! Er så fantasiløs. Idag blir det gryterett.Middag middag hatar laga middag nu før tiden. Har ingen ide![]()
Min mamma er nærmeste nabo og skal lage krumkaker til megKunne ønske mamma kunne komme og laget noen julekaker til meg.
det hørtes ut som en god og lang lur for henneOooh, la lille snuppa klokka 10:00 og hun har sovet til nå!![]()
![]()
JaOi, trøtt da!!![]()
Og hvordan gikk det??15 minutter til oppdatering nå![]()
skulle tro man bare var limt til sofaen av og til![]()
det så veldig veldig godt ut da!De smaker hvertfall kjempegodt![]()
Hva har du bestilt da??Venter på tre pakker i posten jeg også![]()
kjente det godt selv etter all skravlinga bare disse to dagene i desember. Tar påDet har den gjort allerede : Ute av trening jo!
HahaHar ikke skjedd sålangtmen så har jeg egentlig ikke vært her I dag da
![]()
Men i det øyeblikket jeg startet ryddingen våknet lille UMå reise meg å prøve å gjøre noe jeg også. Skravlingen dabbet litt av her nå, tar seg sikkert opp igjen I kveld .
Jaer jo bare litt siden er 11+2
gikk veldig fint
tusen takk
god jobb dag
![]()