Akkurat samme her ogsåJa det er sant
Når man har startet med en god start er det gøy å holde seg der. Merker jeg blir mer gira på å holde plassen/klatre oppover når jeg får en god start, er ikke så motiverende om jeg ligger laangt bak![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme her ogsåJa det er sant
Når man har startet med en god start er det gøy å holde seg der. Merker jeg blir mer gira på å holde plassen/klatre oppover når jeg får en god start, er ikke så motiverende om jeg ligger laangt bak![]()
Du får komme med gode tips når det nærmer segMå nesten det når du først tar turen![]()
Det hadde ikke jeg heller, men fikk tips fra en kollega i fjorIngefærkjeks, det tror jeg aldri jeg har smakt.. Hmmm
Ja, jeg får gjøre detDu får komme med gode tips når det nærmer seg![]()
Hva får han?.uuuh. Masse pakker![]()
her nå jeg snike meg ned på postkontoret å hente julegaven til gubben
![]()
Har ikke noe å si om jeg må gjøre det en gang I mnd for min del, så lenge tuppa hørerah. Vet pappa må gjøre det en gang i året. Han hører så dårlig på et øre.
Er ikke det ganske likt pepperkakerIngefærkjeks, det tror jeg aldri jeg har smakt.. Hmmm
Frøkna satte seg også fast og da ble det akutt KS nesten uten bedøvelse.
Lille U kom med noe jeg kaller uplanlagt planlagt KS siden vannet gikk en uke før dato for KS
Sovnet på sofaen ista. Jeg ble så akutt kvalm at jeg prøvde å sove det bort. Gikk dårlig. Men mat hjalpuff. Får du sovet noe idag da?
Litt annerledes blir det. Jeg brukte fersk ingefær, så da får du jo en sterkere smak enn om du bruker ferdig maltEr ikke det ganske likt pepperkaker![]()
Slettes ikke dumtJa, jeg får gjøre det
Du får lage en tråd her inne så renne det nok inn tips![]()
Fra black friday?Pause!
Tikker inn meld om pakker som har kommet
Jeg husker ikke hvor mange jeg hadde i morgesJeg skal i alle fall klare 550 i dag tenkte jeg![]()
Du er vel foran meg, så du ligger nok ganske bra anJeg husker ikke hvor mange jeg hadde i morgesmen hadde håpet på minst 100 innlegg I dag også. For å holde koken
Har ikke skjedd sålangtÆsj, håper ikke det skjer igjen![]()
Ja, spent på hørselen etter barnehagenOi, bra dere fikk renset opp i det da![]()
Jeg har en skade i nedre del av ryggraden som er årsaken til at barna satte seg fast.Omg!
Jeg hadde allerede epidural så de bare pøste på med mer, funka gull det.
Med nr.2 fikk heg premature rier, så da kunne jeg velge om jeg ville føde vanlig eller ta et ks siden jeg var satt opp på planlagt ks. Valgte vaginal fødsel. Så de tre yngste skulle bli tatt med planlagt ks, men de er alle født prematurt så de fødte jeg vanlig
Så det ble litt som du hadde tenkt?Hahaha.. Jeg lurer på om min trenger briller. For han har støvsuget å ikke fått med seg halvparten av støvetskjønner ikke at det er mulig!! Han løfter heller ikke på noe. Støvsuger aldri sofan feks. Eller trappa til loftet. Veldig god på å støvsuge rundt spisestolen til småen da
hihi