Skravletråd desember

Ja det er sant ;)
Når man har startet med en god start er det gøy å holde seg der. Merker jeg blir mer gira på å holde plassen/klatre oppover når jeg får en god start, er ikke så motiverende om jeg ligger laangt bak :p
Akkurat samme her også :)

15 minutter til oppdatering nå:)

Frøkna satte seg også fast og da ble det akutt KS nesten uten bedøvelse.
Lille U kom med noe jeg kaller uplanlagt planlagt KS siden vannet gikk en uke før dato for KS

Omg! :o
Jeg hadde allerede epidural så de bare pøste på med mer, funka gull det.

Med nr.2 fikk heg premature rier, så da kunne jeg velge om jeg ville føde vanlig eller ta et ks siden jeg var satt opp på planlagt ks. Valgte vaginal fødsel. Så de tre yngste skulle bli tatt med planlagt ks, men de er alle født prematurt så de fødte jeg vanlig

Venter på tre pakker i posten jeg også :)

Jeg skal i alle fall klare 550 i dag tenkte jeg ;)
Jeg husker ikke hvor mange jeg hadde i morges :p men hadde håpet på minst 100 innlegg I dag også. For å holde koken

Jeg husker ikke hvor mange jeg hadde i morges :p men hadde håpet på minst 100 innlegg I dag også. For å holde koken
Du er vel foran meg, så du ligger nok ganske bra an:)

Omg! :eek:
Jeg hadde allerede epidural så de bare pøste på med mer, funka gull det.

Med nr.2 fikk heg premature rier, så da kunne jeg velge om jeg ville føde vanlig eller ta et ks siden jeg var satt opp på planlagt ks. Valgte vaginal fødsel. Så de tre yngste skulle bli tatt med planlagt ks, men de er alle født prematurt så de fødte jeg vanlig
Jeg har en skade i nedre del av ryggraden som er årsaken til at barna satte seg fast.
Hadde også epidural og de pøste på med mer.
Problemet er bare at med slike skader i ryggraden er det ikke bestandig bedøvelsen kommer frem.
Så fort hun var ute ble jeg lagt i narkose siden kroppen var ved å gå i sjokk.
Med lille U fikk jeg spinalbedøvelse (som virket), men de gjorde klar til å legge meg i narkose veldig raskt dersom de fikk problemer med den.

Hahaha.. Jeg lurer på om min trenger briller. For han har støvsuget å ikke fått med seg halvparten av støvet :P skjønner ikke at det er mulig!! Han løfter heller ikke på noe. Støvsuger aldri sofan feks. Eller trappa til loftet. Veldig god på å støvsuge rundt spisestolen til småen da ;) hihi
Så det ble litt som du hadde tenkt? :p

Back
Topp