Skravletråd desember

Køpte massa på nett black friday og cyber monday :D.
1 pakke fra hm
1 pakke fra Kappahl.
1 pakke fra lindex .
1 pakke fra lekekassen
2 pakker fra apotek 1 :D
Innehåll er jakke, jumpsuits, luer. Joggebyxer , kjolar , shorts , brannbil og søppel bil, hårstrikk , mm
uuuh. Masse pakker :D :D her nå jeg snike meg ned på postkontoret å hente julegaven til gubben :)

Haha! Ja, merker jeg er veldig spent. Storesøster her var attpåtil en ekstremt rolig baby. Sov natta gjennom fra hun var 6 uker, såjidt det kom et knyst fra henne på dagtid. Lå bare å kikka og smilte. :p så har litt skrekkblanda fryd. :p

Haha nesten som å høre hvordan frøkna var, bare at hu sov rundt fra 4 uker :P men jeg har hvert heldig å få en rolig liten fyr denne gangen også. Bare de første 2 mnd som var litt ekstra mye da vi oppdaget ved 6 uker at han har melkeproteinallergi så han hylte jo mye når han var våken. Sov heldigvis ganske greit når han bare sov da. Han sover ikke gjennom natta ennå da men skal allikevel ikke klage :P

Første gangen nå, håper det holder. :)
Legen ville drøye skylling i det lengst for når man først hadde gjort det en gang så måtte man ofte fortsette med det...:/
ah. Vet pappa må gjøre det en gang i året. Han hører så dårlig på et øre.

Må huske å opprette nye tråder også jenter

Deiligt faktigst :) så tar han några visste eg ikkje klarar allt :) før oss fungerar det før då kan eg var hjemm med mina små længre :)
Heldig! :) mulig jeg går ned i stillingsprosent når babyen kommer her :) vil jo ha mest mulig tid!

Jaaa. Jeg vil på IKEA, men da måtte jeg ha brukt rullestol :p (neida, jeg bruker ikke rullestol, men jeg klarer ikke å gå gjennom en matbutikk engang uten å være helt gåen).
bekkenet som er gåent?

Back
Topp