Kan ikke huske sist jeg lå over degSå flink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke huske sist jeg lå over degSå flink du er![]()
Aldri gøy å se at barn har vondtja. Liker ikke å se henne plaget♡
Folk har munndiare i kveldDere skravler sånn at jeg sliter med å komme inn i det igjen her altså...!![]()
sarah bernard har jeg aldri hørt om engangJeg elsker å stelle i stand til jul, men i år er julebaksten kraftig amputert. Ellers så kunne jeg gjerne tenkt meg å bake pepperkaker (det har vi allerede gjort), kakemann, harde vafler, havreflarn, karameller, kransekakestenger og brente mandler. Spørsmålet er dog hvem som skal spise opp alt.. Et år lagde jeg et lass med Sarah Bernard, og ingen spiste dem![]()
*ønske seg nytt tastatur til jul*Haha, fingerkrampe og avslitte fingeravtrykk.![]()
Begynte med kvalme og trøtthet som vedvarte lenge. Gikk over til svimmelhet, sliten, og så bekkenet. Nå er bekkenet helt ubrukelig. Har vært sånn alle tre svangeskapene mine, men er jo noen år eldre nå, så føles enda tyngre.Hehe, har du vært plaget lenge? :/
Slitsomt ?? Ja de e noet av de værsta som finns før førældrer nær ditt barn ej spiser .Aaaha, da skjønner jeg.
Er det slitsomt syns du?
Her er ungene litt blandet når det kommer til mat. Er litt frustrerende når de er i perioder hvor de ikke har særlig matlyst
jeg gikk over til nettleseren via mobilen. Ble mye tull i appenAppen driver og kaster meg ut hele tiden. Irriterende...
Det er jo så utrolig godt!sarah bernard har jeg aldri hørt om engang![]()
Samme her...Appen driver og kaster meg ut hele tiden. Irriterende...
Ja, vi må få skravla litt på dagen I morgen?vi får se hvor lenge vi klarer holde det gående![]()
Ja det er veldig morroKult! Er det vanskelig?
ja. Synd jeg ikke får gjort det iår med mamma da.Så kosDet pleide mamma og jeg før også
![]()
Ja, jeg er utrolig stolt over meg selv !Strålende innsats![]()
jepp. Om vi holder dette tempoet er vi nok ferdig til julMan må jo bare det. Ligger godt an til å nå målet da![]()
Helt supert egentligHvordan går det med deg ?![]()
hehe. Aldri!!Du må gå å legge deg så jeg får tatt deg igjen![]()
syykt mye fint. Merino pakken er veldig kjekk ogJeg også. Drømmer meg helt vekk i premielista![]()
Joda tullemus, ikke sååå lenge sidenKan ikke huske sist jeg lå over deg![]()