Skravletråd desember

Dere skravler sånn at jeg sliter med å komme inn i det igjen her altså...!;)

Jeg elsker å stelle i stand til jul, men i år er julebaksten kraftig amputert. Ellers så kunne jeg gjerne tenkt meg å bake pepperkaker (det har vi allerede gjort), kakemann, harde vafler, havreflarn, karameller, kransekakestenger og brente mandler. Spørsmålet er dog hvem som skal spise opp alt.. Et år lagde jeg et lass med Sarah Bernard, og ingen spiste dem :p

Det hjelper på sett og vis å ha barn fra før, tiden går absolutt fortere. Nå er jeg straks 39 uker på vei og litt usikker på hvordan jeg skal klare å ta meg av dem. De er heldigvis 4 og 7 år og klarer det meste selv, men jeg må få levert og hentet dem i bhg, hjulpet med lekser og laget mat. Sånn formen min er nå er det såvidt jeg orker å lage mat til meg selv når ungene er hos pappaen :s
Huff :/ håper du snart føder og føler deg bedre ♡

Japp kresen og småspist

Aaaha, da skjønner jeg.
Er det slitsomt syns du?

Her er ungene litt blandet når det kommer til mat. Er litt frustrerende når de er i perioder hvor de ikke har særlig matlyst

Må jo kose oss og i tillegg skal vi feire jul her i år med gjester. Blir nok jeg som står for meste parten i hvert fall.. Samboeren skal få bli med, i hvert fall på pepperkakene.. Han som ønsker dem.. Har lyst å spørre mamma om hu kan lage suksessterta sia hu er flinkere enn meg på den. Og har lyst å spørre om hu vil lage kromkaker til multekremen også, siden jeg ikke har eget jern.
krumkaker er nydelig. Mamma lager det. Har heller ikke eget jern. Pleier å lage det sammen med henne når vi er hjemme i jula :)

Appen driver og kaster meg ut hele tiden. Irriterende...

Back
Topp