Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi er alltid et bra team!Vi er et bra team, så lenge![]()
Huff :/ håper du snart føder og føler deg bedre ♡Det hjelper på sett og vis å ha barn fra før, tiden går absolutt fortere. Nå er jeg straks 39 uker på vei og litt usikker på hvordan jeg skal klare å ta meg av dem. De er heldigvis 4 og 7 år og klarer det meste selv, men jeg må få levert og hentet dem i bhg, hjulpet med lekser og laget mat. Sånn formen min er nå er det såvidt jeg orker å lage mat til meg selv når ungene er hos pappaen :s
Japp kresen og småspist
Så koseligtJa, nå gjør hun det. I begynnelsen var hun veldig skeptisk.men nå koser hun med magen og er veldig gira!
![]()
krumkaker er nydelig. Mamma lager det. Har heller ikke eget jern. Pleier å lage det sammen med henne når vi er hjemme i julaMå jo kose oss og i tillegg skal vi feire jul her i år med gjester. Blir nok jeg som står for meste parten i hvert fall.. Samboeren skal få bli med, i hvert fall på pepperkakene.. Han som ønsker dem.. Har lyst å spørre mamma om hu kan lage suksessterta sia hu er flinkere enn meg på den. Og har lyst å spørre om hu vil lage kromkaker til multekremen også, siden jeg ikke har eget jern.
woho. Liker meg der. Får nyte det mens det varerDu sitter på tronen![]()
Tror den har stoppa. Har hatt mensen. Men sliter fortsatt med blødninger og smerter. Og det er ikke bare helt nederst på magen. Er i høyde med navlen og sånt..Huff da, høres ikke bra ut!
Renselsen som ikke tar slutt...?
Ja, skal bare føde, så skal jeg bli så sprek og rask atte. Hehe. Det er planen i hvert fall. Tror de fleste i dette huset gleder seg til denne ungen kommer utHuff :/ håper du snart føder og føler deg bedre ♡
takkSå braGratulerer med den
![]()
Skjedde to ganger hos meg i sted ..Appen driver og kaster meg ut hele tiden. Irriterende...
Så kult! Spilt lenge?Jeg ser det nå![]()
Ja veldig bradu da ?
Jeg har vært på trommeøvelse![]()
må satse høyt for å vinne stortLitt for høyt til tider![]()
Så koskrumkaker er nydelig. Mamma lager det. Har heller ikke eget jern. Pleier å lage det sammen med henne når vi er hjemme i jula![]()
Det gjør de helt sikkert!Mhm. Håper de klarer å fikse opp![]()
Kan hvis vi vil.Ja, synes vi er veldig flinke![]()
ja. Liker ikke å se henne plagetHuff, håper de kommer fort bort nå ♡