Man må jo bare det. Ligger godt an til å nå målet damå satse høyt for å vinne stort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man må jo bare det. Ligger godt an til å nå målet damå satse høyt for å vinne stort![]()
Det er jeg når det gjelder dyrJeg er Ikke egentlig veldig "hårsår" på sånt men..
Du må gå å legge deg så jeg får tatt deg igjenwoho. Liker meg der. Får nyte det mens det varer![]()
Kjempegøy!Herlig) jeg syns det er moro
)
Sov godtNå er det natta!
Er så lei av å være trøtt på jobb!
God natt alle sammen ♡
Jeg også. Drømmer meg helt vekk i premielistatakkhåper på å vinne denne mnd. Er så masse flotte premier
![]()
Skal være alene hjemme i helga antageligvis, håper det er litt liv!jepp. Pleier å dabbe kraftig av i helgene. Forståelig nok.
Ja vært mye mer nå i kveldJa skikkelig og det
Syns det var ganske livlig her inne før jeg dro på jobb kl.16:00 også, men tror det økte på etter det
Isj da, høres jo litt muffens ut... Godt du får sjekka da!Tror den har stoppa. Har hatt mensen. Men sliter fortsatt med blødninger og smerter. Og det er ikke bare helt nederst på magen. Er i høyde med navlen og sånt..
Tror jeg får satse på julekalenderen i stedetJeg også. Drømmer meg helt vekk i premielista![]()
5 gangen i dagSå kult! Spilt lenge?
hehe. Ble litt sjokka selvWow, du har pangstarta da!! Litt anna enn meg, haha!
Ja, var litt bekymra en stund!Så koseligt![]()
Ja vært mye mer nå i kveld
Moro!
Ja, der er utroig mye fintTror jeg får satse på julekalenderen i stedetMasse fine premier der også!
Krumkaker er mor&datter-bakst her også. Fint for meg, for hun har jernetkrumkaker er nydelig. Mamma lager det. Har heller ikke eget jern. Pleier å lage det sammen med henne når vi er hjemme i jula![]()
Stå påSå det nå!strekker meg mot pallen!
![]()
vi får se hvor lenge vi klarer holde det gåendeLigger godt an enda![]()
Snart utlært mao?5 gangen i dag![]()