Skravletråd desember

Ja, eller hun spurte en gang for et par år siden, hvordan man gjorde det og sånn. Og forklarte henne hvordan prosessen er. At det gjør litt vondt, men ikke veldig. At man må rense to ganger til dagen for ikke å få betennelse etc. Hun syns det var like greit å bare fortsette med magnetøredobber og klistremerkene. ;)
Hehe :p det syns sikkert mi også når vi kommer dit. Smerte hun vet kommer liker takler hun dårlig. Mens uhell osv går fint :)

Ja, jeg veit . Håper kanskje å få en avtale med besteforeldre da så det kan søkes. Kunne tenkt meg å jobbe noen timer rundt juletider neste år :)

Bhg stenger 16 45 og gubbis reiser i jobben 70% av året, så ja det er helt supert :)

Det er jo greit å høre med besteforeldre, godt mulig det lar seg gjøre ;)
Er jo bare for en kort periode

Nei tror jeg skal hoppe i seng.. formen er helt på bærtur, ikke klart å holde på mat idag, så satser på at ritz kjeksen jeg spiste nå holder seg i magen.
Uff, høres ikke bra ut. :( god bedring og sov godt!

Nei tror jeg skal hoppe i seng.. formen er helt på bærtur, ikke klart å holde på mat idag, så satser på at ritz kjeksen jeg spiste nå holder seg i magen.

Uff da! :/
Håper kjeksen holder seg i magen, god bedring ;)

Hehe :p det syns sikkert mi også når vi kommer dit. Smerte hun vet kommer liker takler hun dårlig. Mens uhell osv går fint :)
Er samme her. Skrubbsår går helt fint, men ikke like tøff når hun skal dra av plasteret! :P

Der var magnhild som vant, var det ikke? Jeg håpte på finn!
Veit du, jeg husker ikke helt . Husker bare at jeg ikke var fornøyd :p
Men det høres riktig ut da.

Jeg prøver liksom å få inn mest mulig innlegg før jeg skal på jobb neste uke ;)

Ikke så dumt ;)
Er ikke lett å holde seg på toppen mens man jobber. Ser bare hvor mye som har blitt skravlet mens jeg var på jobb i 4-5timer.
Ble overtid på meg :p

Håper du føler deg litt bedre i morgen. :)

Høres ut som en god plan. God natt:)
Håper du føler deg bedre i morgen:)

Det er jo greit å høre med besteforeldre, godt mulig det lar seg gjøre ;)
Er jo bare for en kort periode
Jepp. Moren min er fortiden arbeidsledig, håper ikke det fortsetter helt til da, men vi får se :)

Back
Topp