Skravletråd desember

Joda. Jeg har en tendens til å overromantisere hele zombieapokalypsen.. Trives helt greit der i drømmene :p Det grusomme, er at mennesker blir så fordømt skumle i disse drømmene...
Hehe. Er kanskje ikke så rart da? :p

De gangene vi har pannekaker til middag får ungene med seg rester på skolen og i bhg. Ikke noe dumt med det, de ansatte i bhg er i hvertfall positive til det ;)
Bra da vet eg det till nest gang. Han trenger å få litt førendring eller så blir det de samma

Stavanger universitetssjukehus ,
De vill sikker gå bra ska du se :)
Åja! :p
Joda, så lenge jeg ikke må settes i gang, hun kommer for tidlig eller ikke ligger med hodet ned går det nok bra :D hvordan gikk din forrige fødsel? :)

Ja det rister her også!! He he!!
Ja greit å ikke være syk da. Jeg var syk forrige gang jeg fødte. Anbefaler det ikke! :o

Åh. Godt spørsmål. Tror jeg må si Charlotte?

Håper det :o
Huff, det hørtes utrolig slitsomt ut. Satser på jeg holder meg frisk fremover :)

Greit å slutte 16:00 hver dag da! ;)
Var mye sm jeg også i graviditeten pga svimmelhet. Er ikke noe særlig å stå så mye når man er svimmel :o

Aah, ja da blir det litt vanskelig å jobbe gradert mtp at nav har opptil 6 ukers behandlingstid -og det må jo så klart søkes om.
Ja, jeg veit . Håper kanskje å få en avtale med besteforeldre da så det kan søkes. Kunne tenkt meg å jobbe noen timer rundt juletider neste år :)

Bhg stenger 16 45 og gubbis reiser i jobben 70% av året, så ja det er helt supert :)

Vi har blitt enige om at skolealder er en fin alder :). På salongen jeg jobber tar vi faktisk ikke hull på barn under 5.

Så lurt!
Skulle ønske vi hadde samme regel!
En gang måtte jeg ta på en liten baby, hun var 6-7mndr elns :( ALDRI igjen.
Sa i fra til sjefen at dersom det var så viktig å gjøre det fikk hun gjøre det selv

Åja! :p
Joda, så lenge jeg ikke må settes i gang, hun kommer for tidlig eller ikke ligger med hodet ned går det nok bra :D hvordan gikk din forrige fødsel? :)
Detta er min 3 barn faktigst . Nr 1 var tung Pga en jordmor der kjemien ikke var så bra. Nr 2 var eg hjemma længe allt før længe. Hade vannet gått så hade eg sikker fødd hjenma eller i bilen. 9 min press så var hon ute, har lust å prøva vara hjemma længst møjligt denna gang og :)

Nei tror jeg skal hoppe i seng.. formen er helt på bærtur, ikke klart å holde på mat idag, så satser på at ritz kjeksen jeg spiste nå holder seg i magen.

Back
Topp