takk for oppskriftHer har du oppskriften knallgod
http://ingridmariewidvey.com/2013/04/22/pitabrod-m-hvitlok-og-koriander/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk for oppskriftHer har du oppskriften knallgod
http://ingridmariewidvey.com/2013/04/22/pitabrod-m-hvitlok-og-koriander/
Helt enig. Så håper det bedrer seghuff. Blir jo sinnsykt slitsomt om det skal fortsette å være så vanskelig etter nyåret også :O
Håper du får noen timer på øyet daNope er jobb i morgen også
Begge deler! Men spesielt senga!veska eller senga?![]()
Er 6 dager over terminMhm, har ikke hvert innom så ofte i det siste.. Så mye som har fylt tiden min... SpennendeNår?
Er ikke i form, noe som plager magen min etter fødsel.. Venter på innklalling til sykehuset.
Då bra då sender eg me det så vet eg att han spiser den uppDet syns jeg ikke! Jenta her får av og til med seg grove vafler etc.![]()
"Det er IKKE jeg som har kjøpt. >Det er jo fra nissen ser du!"He he lurt det![]()
Ah fint ønskeen fitbit klokke!![]()
Hvis du får hjem såTakkSkal oppdatere når vi har kommet hjem
![]()
Hehe, alltid gøy når det går bedre enn forventet!Hadde jeg ikke trodd altså![]()
Varsågodtakk for oppskrift![]()
I dag var jeg heldigvis på en annen avdeling å der er jeg 8-16 og har pause 12-12.30. MYE bedre!Ja, jeg hadde IKKE klart det. Blir så sur og når jeg er sulten. Og ikke få kobla av litt en hel dag. Grusomt!
Min er vel 14 årEr en slik en jeg også hadde, men etter 15 år sviktet den meg![]()
Ja, er ingenting galt i å få med seg litt utenom det vanlige av og til. Viktig å kose seg!Då bra då sender eg me det så vet eg att han spiser den upp![]()
Ja, har ikke alltid vært sånn..Er så deilig når det faktisk er sånn!
Heier egentlig på alle som er igjen jeg. Mest Marte og Øystein kanskjeMarte eller Eilev tror jegenn du?
Ha ha fiiin plan det"Det er IKKE jeg som har kjøpt. >Det er jo fra nissen ser du!"![]()
Ja, det vil jeg tro.Vedldig
de er borte et par dager i romjula, men da regner jeg med at min bror/svigerinne stiller opp om det skulle starte så tidlig
Enig med deg!Øystein mest! Men alle er verdige vinnere, syns jeg.![]()
Der var du, nå ble jeg skikkelig lei meg.Er 6 dager over termin
Huffda, ikke no gøy.. Håper de finner ut av det på sykehuset da, og at du får hjelp fort og slipper å gå med det..!
Har forresten heller ikke vært så mye her i det siste, men har satt opp giret litt nå i desember.