Hehe. Er kanskje ikke så rart da?Joda. Jeg har en tendens til å overromantisere hele zombieapokalypsen.. Trives helt greit der i drømmeneDet grusomme, er at mennesker blir så fordømt skumle i disse drømmene...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Er kanskje ikke så rart da?Joda. Jeg har en tendens til å overromantisere hele zombieapokalypsen.. Trives helt greit der i drømmeneDet grusomme, er at mennesker blir så fordømt skumle i disse drømmene...
jeg har ogsp det målet..vi får skravle oss opp dit sammen![]()
Bra da vet eg det till nest gang. Han trenger å få litt førendring eller så blir det de sammaDe gangene vi har pannekaker til middag får ungene med seg rester på skolen og i bhg. Ikke noe dumt med det, de ansatte i bhg er i hvertfall positive til det![]()
Men jeg er heier på alleDet kan jeg være enig i ja![]()
Åja!Stavanger universitetssjukehus ,
De vill sikker gå bra ska du se![]()
Huff, det hørtes utrolig slitsomt ut. Satser på jeg holder meg frisk fremoverJa det rister her også!! He he!!
Ja greit å ikke være syk da. Jeg var syk forrige gang jeg fødte. Anbefaler det ikke!
Åh. Godt spørsmål. Tror jeg må si Charlotte?
Håper det![]()
motivasjon til å komme i formAh fint ønske
Det har du rett iDet er jeg
Kan ikke være "verdensmester" i alt heller
Ja, i fjor var jeg ikke helt fornøyd med vinnerenNei, tror det må være første gang!![]()
senga frister veeeldigBegge deler! Men spesielt senga!![]()
det håper jeg ogsåHelt enig. Så håper det bedrer seg![]()
Ja, i februar.Ja hoppas min og, så du ska og ha en gutt ?![]()
Ja, jeg veit . Håper kanskje å få en avtale med besteforeldre da så det kan søkes. Kunne tenkt meg å jobbe noen timer rundt juletider neste årGreit å slutte 16:00 hver dag da!
Var mye sm jeg også i graviditeten pga svimmelhet. Er ikke noe særlig å stå så mye når man er svimmel
Aah, ja da blir det litt vanskelig å jobbe gradert mtp at nav har opptil 6 ukers behandlingstid -og det må jo så klart søkes om.
Der var magnhild som vant, var det ikke? Jeg håpte på finn!Ja, i fjor var jeg ikke helt fornøyd med vinneren![]()
Vi har blitt enige om at skolealder er en fin alder. På salongen jeg jobber tar vi faktisk ikke hull på barn under 5.
Tror mange føler seg frista av den ja!senga frister veeeldig![]()
Det må vi gjøre! Koslig detjeg har ogsp det målet..vi får skravle oss opp dit sammen![]()
Detta er min 3 barn faktigst . Nr 1 var tung Pga en jordmor der kjemien ikke var så bra. Nr 2 var eg hjemma længe allt før længe. Hade vannet gått så hade eg sikker fødd hjenma eller i bilen. 9 min press så var hon ute, har lust å prøva vara hjemma længst møjligt denna gang ogÅja!
Joda, så lenge jeg ikke må settes i gang, hun kommer for tidlig eller ikke ligger med hodet ned går det nok brahvordan gikk din forrige fødsel?
![]()
Ja, det går fort mye penger på matvarer :OBilligere for lommeboka også![]()