Høres fint utJa nå er det på tide at han tar litt. Nå har jeg lagt han i 11 måneder så nå får trø til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres fint utJa nå er det på tide at han tar litt. Nå har jeg lagt han i 11 måneder så nå får trø til.
aner ikke. Mulig marte eller eilev. Enn du?Det er skikkelig spennende. Hvem heier du på?![]()
Bare håpe det holder segSlik tempoet er nå så tror jeg det![]()
Mest opptatt av at de er gode å bruke jegHar ikke sett noen av dem jeg liker
Hører vaskemaskinen piper. Men jeg henger sånn etter her i tråden![]()
da er du ikke langt unnaTja. Er 9+2 ifølge mine egne beregninger.
Ja, det er mange som blir skuffet men en regel er en regel.Så bra!
Tror meg, det hadde jeg og håpt på! :OHadde håpet på at dere skulle føde i dag begge to jeg..
Så braHer går det utmerket, og med deg?
gavekort på div kjøkkenbutikker sånn at jeg kan fylle opp det nye kjøkkenet med nye tingHva håper dere aller mest å f til jul?
Vært en lang dag?Himmel så trøtt jeg er
haha. Jeg måtte mote meg opp med 3 kopper kaffe og en time med skravling før jeg tok klesvasken herJa fryktelig tung og Haha men fikk nå gjort det da![]()
Det er nok lurtgavekort på div kjøkkenbutikker sånn at jeg kan fylle opp det nye kjøkkenet med nye ting![]()
Haha!!! Får ta med meg hørselvern med radio på denne gangenUnnskyld, mulig jeg var en av de hylende kvinnenehaha
hahaa. Ronja da!Sa brura!!
Vel fortjent![]()
Ja, men vet jeg ikke får denSnart jul nå![]()
Det har det jaVært en lang dag?
Det hørtes godt ut daMå hvertfall bli konfektkjeks, brune pinner og kransekakestenger og julemenn.... og kanskje sarah bernard. men jeg får nok ikke tid til å lage alle![]()