Ikke santtrenger jo ikke noe mer enn det
Reiselader er kanskje fint? Sånn strømbank-ting-
Foreslo det til Orly var det kanskje, for jeg blandet dee pga ladebehov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santtrenger jo ikke noe mer enn det
Ofte det beste detVi bare skravlet
Så kjedelig daOrker ikke tror jeg
Man har ikke mindre vinnersjanse om man har vunnet før, det vet vel du.
Er det ikke du som er mest vinnende her?
Det er helt pyton. I går var det grusomt! Rakk ikke ta en bit av et eple engang.Høres litt dårlig ut! :O er kjempe lenge å gå uten pause!
Her går det utmerket, og med deg?Hallo folkens
Hvordan går det med dere?
Ja er i grunn detOfte det beste det![]()
Hvitløk er nydelig! Jeg bruker det på det mesteDessa lagar eg Pga begge mina på 3 år og 17 Mnd spiser de. Med hvitløk faktiskt . Ælskar hvitløk
Hadde håpet på at dere skulle føde i dag begge to jeg..Ingen Synnøve i hele dag:O enten har hun en hektisk dag, eller så er det bebis på gang!!
Det høres ut som en fin gubbeMohaha.. I morra vil gubben levere småen i barnehagen tidlig å ha han der til ettermiddagen. Fordi han vil vi skal vaske og styre i huset. Såe i morra skal han få kjørt seg![]()
Jeg har laget kolakaker, pepperkaker og pikekyssJa, er det. Baker du no til jul?evt hva?
Jada, første prioritet denne mnd!![]()
Typisk.. men greit at mannen tar litt?Da har gubben overtatt legging av mini. Jeg har brukt nå 1 time på å prøve å få han til å sovne;-)
Hadde sovnet men da jeg la han i sengen så våknet han igjen :-(.
Haha. Da hadde nok lukta godt, vil jeg tro!![]()
Kolakaker kan du sende hitJeg har laget kolakaker, pepperkaker og pikekyss
Skal bake marvpostei, sandnøtter og litt konfekt... Du da?![]()
Lurer jeg også på:-/. Han blir jo 1 nå i slutten av måneden og jeg starter på jobb på nyåret så hadde vært greit om han kunne legge seg nå. Blir brutalt på nyåret ihvertfall uten puppuff. Når skal det liksom snu for dere :/
Vi har blitt enige om at skolealder er en fin alderHvor lenge holder jentungen på denne overbevisningen tro?
Hun er 4,5, og ser på meg med øredobber. Hvorfor har jeg hull i ørene? For å kunne ha slik pynt i som trenger hull, svarer jeg ærlig.
Turte du det når du var barn? (vel, det handlet ikke om turte, men jeg svarer som sant er) Jeg fikk dem når jeg var voksen. Jeg fikk dem da jeg var 22 år faktisk
Hun har sett på "klart eg kan" på barnetv et BARN som fikk hull i ørene. Det vil ikke hun, hun tørr ikke før hun blir voksen, sier hun. Vi har i det minste ikke mas om "jeg vil ha hull i ørene" fra en som er yngre enn at jeg vil skal få det. Jeg har ikke bestemt når hun får, men minst skolealder tenker jeg
Jeg har laget kolakaker, pepperkaker og pikekyss
Skal bake marvpostei, sandnøtter og litt konfekt... Du da?![]()
Er det ikke 6 ganger du har vunnet nå?Jeg vet jo at man objektivt sett ikke har mindre sjangs. Det bare føles av og til slik, selv for en tallnerd som meg.
Jeg har i alle fall vunent mye, meget mulig mest. Jeg har en del vinnerlykke egentlig