Skravletråd desember

Man har ikke mindre vinnersjanse om man har vunnet før, det vet vel du.
Er det ikke du som er mest vinnende her?

Jeg vet jo at man objektivt sett ikke har mindre sjangs. Det bare føles av og til slik, selv for en tallnerd som meg.

Jeg har i alle fall vunent mye, meget mulig mest. Jeg har en del vinnerlykke egentlig

Høres litt dårlig ut! :O er kjempe lenge å gå uten pause!
Det er helt pyton. I går var det grusomt! Rakk ikke ta en bit av et eple engang.

Dessa lagar eg Pga begge mina på 3 år og 17 Mnd spiser de. Med hvitløk faktiskt . Ælskar hvitløk
Hvitløk er nydelig! Jeg bruker det på det meste :D

Mohaha.. I morra vil gubben levere småen i barnehagen tidlig å ha han der til ettermiddagen. Fordi han vil vi skal vaske og styre i huset. Såe i morra skal han få kjørt seg :P
Det høres ut som en fin gubbe :p

Da har gubben overtatt legging av mini. Jeg har brukt nå 1 time på å prøve å få han til å sovne;-)
Hadde sovnet men da jeg la han i sengen så våknet han igjen :-(.
Typisk.. men greit at mannen tar litt? :)

Hvor lenge holder jentungen på denne overbevisningen tro?

Hun er 4,5, og ser på meg med øredobber. Hvorfor har jeg hull i ørene? For å kunne ha slik pynt i som trenger hull, svarer jeg ærlig.
Turte du det når du var barn? (vel, det handlet ikke om turte, men jeg svarer som sant er) Jeg fikk dem når jeg var voksen. Jeg fikk dem da jeg var 22 år faktisk

Hun har sett på "klart eg kan" på barnetv et BARN som fikk hull i ørene. Det vil ikke hun, hun tørr ikke før hun blir voksen, sier hun. Vi har i det minste ikke mas om "jeg vil ha hull i ørene" fra en som er yngre enn at jeg vil skal få det. Jeg har ikke bestemt når hun får, men minst skolealder tenker jeg
Vi har blitt enige om at skolealder er en fin alder :). På salongen jeg jobber tar vi faktisk ikke hull på barn under 5.

Back
Topp