Skravletråd desember

Ingen Synnøve i hele dag:O enten har hun en hektisk dag, eller så er det bebis på gang!!

Mohaha.. I morra vil gubben levere småen i barnehagen tidlig å ha han der til ettermiddagen. Fordi han vil vi skal vaske og styre i huset. Såe i morra skal han få kjørt seg :P

Haha! Jeg vil meg selv ikke så vondt at jeg ser på nyhetene. Får jo vondt i magen og det som verre er. :p
Kan akseptere å se på nyhet 30 min eller noe, men når hun så fort det er ferdig på én kanal, skrur over til neste kanal med (samme) nyheter og deretter setter på nyhetskanalen.... argh!

Ah! Farmen! Er det nå det er finaleuke?
Lasagne med salat og hvitløksbaguett ble det til middag :)
Finaleuke ja:) Spennende:) Heier egentlig på alle de som er igjen og så.
Ååh, hørtes godt ut. Jeg elsker hvitløksbaguetter da! Kunne nesten hatt det som hovedrett med lasagne ved siden av:D

Mohaha.. I morra vil gubben levere småen i barnehagen tidlig å ha han der til ettermiddagen. Fordi han vil vi skal vaske og styre i huset. Såe i morra skal han få kjørt seg :p
hehe. Sette han i storvaskina så tar du storskravlinga?;)

Finaleuke ja:) Spennende:) Heier egentlig på alle de som er igjen og så.
Ååh, hørtes godt ut. Jeg elsker hvitløksbaguetter da! Kunne nesten hatt det som hovedrett med lasagne ved siden av:D
Jeg har ikke fulgt med i år, men finaleuke er jo alltid spennende! Haha, ja; det er mannens favoritt også! :D

Da har gubben overtatt legging av mini. Jeg har brukt nå 1 time på å prøve å få han til å sovne;-)
Hadde sovnet men da jeg la han i sengen så våknet han igjen :-(.

Sensasjon at jeg ligger øverst :O

Da har gubben overtatt legging av mini. Jeg har brukt nå 1 time på å prøve å få han til å sovne;-)
Hadde sovnet men da jeg la han i sengen så våknet han igjen :-(.
uff. Er gutten vriden idag?

uff. Er gutten vriden idag?
Er alltid vrien.. og spesielt de siste ukene:-/. Var inne i en god periode for en måneds tid siden hvor han sovnet selv i egen seng med white noise og jeg strøk han over pannen. Sovnet på 15-30 min. Men nå går det minst 1.5 time. Bare tuller og sutrer hvis han ikke får viljen sin.

Back
Topp