Det var det, ja..du sa at kveldens skravleplaner kunne bli avlyst pga av noe, men du var ikke sikker
Jeg regner med å skravle, men vet jo aldri 100% sikkert siden man har en familie....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det, ja..du sa at kveldens skravleplaner kunne bli avlyst pga av noe, men du var ikke sikker
Det som er så genialt, det blir flere "små pizzar så man tar på det man vil ha. Kylling og ananas på en, kjøttdeig og skinke på en ++Det har jeg ikke hørt om. Hva har han på?
"Risbollekassa nå på supertilbud"Orlys matkasse. 8)
Det var det, ja..
Jeg regner med å skravle, men vet jo aldri 100% sikkert siden man har en familie....
jeg skal prøve å få det med meg ikveldFlere som skal se farmen i kveld eller?
liker innstillinga. Kan bare gå en vei nåJodaformen går veldig opp og ned... Vært syk i snart to uker, så er litt lei. Men det kan jo bare gå en vei, og det er oppover
Ja her tar det helt av
Ja det verste er hosten... Ligger og hoster hele natta. Gjør vondt i bekkenet mitt
Jeg elsker julgodt å bli ferdig med sykdom før jula da
![]()
Oioi, skikkelig skravlekveld mao?Da er middagen inntatt, bekkenet har takket for seg i dag; så da blir jeg liggende langstrak på sofaen i kveld. Har dere noen spennende planer?![]()
Å kjære vene!!! Det der hadde jeg aldri greidJeg har en ganske lang liste.
Pepperkakehus
Pepperkaker
Kakemenn
Ristopper
Colakaker
Sjokoladesigarer
Vepsebol
Delfiakake
Franske makroner
Kokosmakroner
Troika konfekt
Mintkuler
Marsipan
Karamellfudge
Sjokoladepletter
Det er det som står på lista mi i år.kan være jeg sløyfer noen, må se an formen litt.
er jo så koselig å ha en anledning til å bake litt!
Haha! Hadde slått adam ned i støvleskaftene!"Risbollekassa nå på supertilbud"![]()
Så bra! Hvem heier du på?jeg skal prøve å få det med meg ikveld![]()
Har stått mandag, så kjenner bekkenet ikke er helt bra her heller.. Blir mye sofaDa er middagen inntatt, bekkenet har takket for seg i dag; så da blir jeg liggende langstrak på sofaen i kveld. Har dere noen spennende planer?![]()
au. Det hørtes ikke godt ut med det bekkenet.Da er middagen inntatt, bekkenet har takket for seg i dag; så da blir jeg liggende langstrak på sofaen i kveld. Har dere noen spennende planer?![]()
Absolutt!! Dessuten er svigermor på besøk; og hun skal bare ha på nyhetene hele kvelden - kan fort bli kjedelig...Oioi, skikkelig skravlekveld mao?
nei er sikkert. Jeg håper på å få skravla litt. Men det kommer ann på hvordan jenta mi er ikveldDet var det, ja..
Ja, nå er jeg klar for å slite ut tomlene (på mobilen)au. Det hørtes ikke godt ut med det bekkenet.
Skravlekveld da?
Jeg elsker å bake, så jeg er bare glad for å få lov! Kunne gjort det flere ganger i uka til vanlig og, men noen må jo spise det.Å kjære vene!!! Det der hadde jeg aldri greidmen nå er ikke jeg mye til bakstekjering heller da
men mye spennende på lista di!
Must for meg er spekulasi (kakemenn), pepperkaker og serinakaker. Og så blir det pepperkakehus og marispankonfekt.
Da jeg var barn lagde vi alltid karameller og sånne gele-terninger i sukker ogsåSkulle gjerne gjort det, men føler at det bare blir mas og stress om lista blir for lang
Haha! Jeg vil meg selv ikke så vondt at jeg ser på nyhetene. Får jo vondt i magen og det som verre er.Absolutt!! Dessuten er svigermor på besøk; og hun skal bare ha på nyhetene hele kvelden - kan fort bli kjedelig...![]()
Ah! Farmen! Er det nå det er finaleuke?Har stått mandag, så kjenner bekkenet ikke er helt bra her heller.. Blir mye sofaskal se farmen senere. Hva har dere spist?
vet du. Jeg klarer ikke bestemme megSå bra! Hvem heier du på?