Skravletråd desember

du sa at kveldens skravleplaner kunne bli avlyst pga av noe, men du var ikke sikker
Det var det, ja..
Jeg regner med å skravle, men vet jo aldri 100% sikkert siden man har en familie....

Det har jeg ikke hørt om. Hva har han på?
Det som er så genialt, det blir flere "små pizzar så man tar på det man vil ha. Kylling og ananas på en, kjøttdeig og skinke på en ++ :P

Da er middagen inntatt, bekkenet har takket for seg i dag; så da blir jeg liggende langstrak på sofaen i kveld. Har dere noen spennende planer? :)

Det var det, ja..
Jeg regner med å skravle, men vet jo aldri 100% sikkert siden man har en familie....

Ja, man har jo det, og man vet aldri helt hvordan det slår ut.

Det virker som om mannen nå tar seg av å fore ungene, så får vi se med å legge dem, men jeg tror han skal på fotbaltrening i kveld, derved er jeg antakelig hjemme alene fra 20-22 ca, prime time for skravling. Da er det bare spm om hvor fort ungene sovner...

Joda :) formen går veldig opp og ned... Vært syk i snart to uker, så er litt lei. Men det kan jo bare gå en vei, og det er oppover :p

Ja her tar det helt av :eek:

Ja det verste er hosten... Ligger og hoster hele natta. Gjør vondt i bekkenet mitt :p
Jeg elsker jul :D godt å bli ferdig med sykdom før jula da :D
liker innstillinga. Kan bare gå en vei nå ;)

Jeg har en ganske lang liste. :p
Pepperkakehus
Pepperkaker
Kakemenn
Ristopper
Colakaker
Sjokoladesigarer
Vepsebol
Delfiakake
Franske makroner
Kokosmakroner
Troika konfekt
Mintkuler
Marsipan
Karamellfudge
Sjokoladepletter

Det er det som står på lista mi i år. :p kan være jeg sløyfer noen, må se an formen litt. :) er jo så koselig å ha en anledning til å bake litt!
Å kjære vene!!! Det der hadde jeg aldri greid:D men nå er ikke jeg mye til bakstekjering heller da:P men mye spennende på lista di!

Must for meg er spekulasi (kakemenn), pepperkaker og serinakaker. Og så blir det pepperkakehus og marispankonfekt.

Da jeg var barn lagde vi alltid karameller og sånne gele-terninger i sukker også:) Skulle gjerne gjort det, men føler at det bare blir mas og stress om lista blir for lang

Da er middagen inntatt, bekkenet har takket for seg i dag; så da blir jeg liggende langstrak på sofaen i kveld. Har dere noen spennende planer? :)
Har stått mandag, så kjenner bekkenet ikke er helt bra her heller.. Blir mye sofa:D skal se farmen senere. Hva har dere spist?

au. Det hørtes ikke godt ut med det bekkenet.

Skravlekveld da?

Å kjære vene!!! Det der hadde jeg aldri greid:D men nå er ikke jeg mye til bakstekjering heller da:P men mye spennende på lista di!

Must for meg er spekulasi (kakemenn), pepperkaker og serinakaker. Og så blir det pepperkakehus og marispankonfekt.

Da jeg var barn lagde vi alltid karameller og sånne gele-terninger i sukker også:) Skulle gjerne gjort det, men føler at det bare blir mas og stress om lista blir for lang
Jeg elsker å bake, så jeg er bare glad for å få lov! Kunne gjort det flere ganger i uka til vanlig og, men noen må jo spise det. :rolleyes: kakemenn og pepperkaker er allerede laget, de andre tar jeg nok på 3-5 kvelder, tenker jeg. Mange slagene er veldig fort gjort. :)
Syns du hadde en fin liste du og da, spesielt til å ikke være noe bakstekjerring! :O serinakaker har jeg faktisk aldri laget, tror kanskje jeg må prøve til neste år. Er jo så godt!

Absolutt!! Dessuten er svigermor på besøk; og hun skal bare ha på nyhetene hele kvelden - kan fort bli kjedelig... :p
Haha! Jeg vil meg selv ikke så vondt at jeg ser på nyhetene. Får jo vondt i magen og det som verre er. :p

Har stått mandag, så kjenner bekkenet ikke er helt bra her heller.. Blir mye sofa:D skal se farmen senere. Hva har dere spist?
Ah! Farmen! Er det nå det er finaleuke?
Lasagne med salat og hvitløksbaguett ble det til middag :)

Back
Topp