Skravletråd desember

I dag er det 2. desember

Denne måneden er det følgendet premiekrav

1. Over 3.000 innlegg vil være med i trekningen på alle 14 premiene
2. Over 2.424 innlegg vil være med i trekningen på 12 av premiene
3. Over 1.212 innlegg vil være med i trekningen på 9 av premiene
4. Å være på topp 100 vil være med i trekningen på 4 av premiene

For å være ajour må man gjennomsnittelig per dag har "krav"/31.

For å være ajour på slutten av dagen i dag må man i tillegg til riktig plassering ha
1. 194 innlegg, akkurat ligger 12 (-) stykker an til å være med i denne trekningen
2. 156 innlegg, akkurat ligger 18 (+4) stykker an til å være med i denne trekningen
3. 78 innlegg, akkurat ligger 26 (+1) stykker an til å være med i denne trekningen

Informasjon om konkurransen finner du i hovedinnlegget her:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-desember-premier-til-en-samlet-verdi-på-18-000.1794574/

Topp 100 listen for desember finner du her:
http://forum.babyverden.no/top-users/191

Det er visst en avtale de på den avdelingen har inngått slik jeg har forstått det. For på de andre avdelingene jobber vi 8-16 og har pause, noe jeg heller vil! Men sjefen har sagt leeenge nå at det skal endres på så vi får pause men jobber til 16 der også. Sist beskjed var at vi fikk se over nyttår....
Høres litt dårlig ut! :O er kjempe lenge å gå uten pause!

Psssssj. Klær har vel aldri blitt ødelagt av å ligge for lenge i maskina? :rolleyes:

Haha men om jeg ikke hadde tatt de nå hadde de nok blitt liggende frem til jeg skulle satt på neste maskin evt i morra ettermiddag eller noe :P

Ja, jeg har gjort det før, og det er noe avslappende over det, uten tvil.

Riene setter igang. Jeg ringer jordmor, og avtaler at hun kommer. I stedet for å spenne meg fast i en bil, så er jeg hjemme. Senga med varmeflaske? Dusjen med strålen mot det vonde? Vuggende mens jeg støtter meg til en vegg eller et bord? I alle fall ikke spent fast i en bil. Jeg jobber med riene. Jordmor kommer til meg. Jeg er hjemme. Mine lukter, mine ting, ikke fremmede lyder og lukter, sterile omgivelser og fremmede folk. Jeg er her, jeg er trygg. Er jeg sulten? Vi har mat, mat jeg liker, mannen vet hva jeg vil ha, han ordner det jeg vil ha.

Dette er trygghet for meg. Jeg er trygg på at kroppen min og jeg kan fikse dette. Det gir meg den tryggheten som gjør dette til rett valg.
Høres veldig fint ut :) har du barna hjemme?

10000 og 300 tråder på et døgn. Tråden hennes heter wow, jeg har også laget en tråd for å følge utviklingen på om vi klarer det. (jeg er høyst usikker, må se på tempo når jeg har fått ungene til å sove)
Oj det var mye

Ikke mist slipper man lyden av hylende kvinnfolk på naborommene! Husker jeg ble syntes det var helt forferdelig å høre på! Hadde mest lyst å trampe inn til dem og be dem ti still! Jeg skjønner jo at noen har behov for å få det ut på den måten, men der og da, når jeg skulle takle egne smerter, så var takla jeg det ikke!! Ble både redd og forbanna av det..
Unnskyld, mulig jeg var en av de hylende kvinnene :p haha

Det tenker jeg du klarer fint ;)

Plutselig! Føler alle i termingeuppa har hatt alt klart i ukesvis... og så kommer jeg da. Soverommet til baby er fortsatt en bod, liksom. :rolleyes:
Hehe :P Bare ikke stresse. Alt ordner seg ;)

Back
Topp