Ikke dumt. Alltid kjekt å vinneOh yes. Satser på å vinne alt jeg trenger til baby kommer i februar!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dumt. Alltid kjekt å vinneOh yes. Satser på å vinne alt jeg trenger til baby kommer i februar!![]()
Oooh. Er mye for en veske da. Men tror jeg må ønske meg den i fødegave av mannen, hvis jeg ikke vinner den.Den koster kr 1.999,- der etter prisjakt.no
Får så jernteppe!Må dere huske å lage nye tråder også nå da![]()
Jo de går bedre nå nær eg har mer vitamin D og jern i kroppen min. Når hade du termin huskar ejHaha, ja; synes at en 17åring fint klarer å legge seg selv
Her er alt vellbekkenet har takket for seg, så da blir det plutselig god tid til skravling
hva med deg??
Det finner vi ut av i slutten av mnd.Hun må vel det, så får håpe hun da her sett det..
Jupp! Har planen klar!Ikke dumt. Alltid kjekt å vinne![]()
Det er visst en avtale de på den avdelingen har inngått slik jeg har forstått det. For på de andre avdelingene jobber vi 8-16 og har pause, noe jeg heller vil! Men sjefen har sagt leeenge nå at det skal endres på så vi får pause men jobber til 16 der også. Sist beskjed var at vi fikk se over nyttår....Uff, det hørtes ikke bra ut! Du har jo rett på 30 minutter dersom du jobber fem timer, trodde jeg? Hva jobber du med nå igjen?
Det er skikkelig spennende. Hvem heier du på?har fulgt med i noen uker nå. Så tenkte jeg måtte iallefall få med meg finaleuken![]()
Kan senda en link eg Hitta på nett en blogg . Ska finna den først.smart! Har du oppskrift på pitabrød forresten?
Tja. Er 9+2 ifølge mine egne beregninger.det håper jeg og! Ikke lenge igjen til det eller?
Lurt detJupp! Har planen klar!![]()
Oi,så kult! Er det en av jobbene sitt julebord?Kommer i morgen
Skal passe barna mens jeg og mannen er på julebord i Warszawa![]()
Ja de førstår eg . Skall selv ha besøk av mina 2 søstrer fra Sverige så da kommer eg ikke vara her inne så myeBlir her i helga så da må vi bruke tida sammen![]()
HahaEr hjemme det er mye å gjøre
Jobb er rolig i forhold...![]()
veien dit er så tung ja!!
Sant nok
Snart statusoppdateringer og tempooppdatwringer.
Dessa lagar eg Pga begge mina på 3 år og 17 Mnd spiser de. Med hvitløk faktiskt . Ælskar hvitløkJeg jukser og kjøper på butikkenKjenner jeg burde bli litt flinkere til å bake ting selv
![]()
Liker å tro detJepp, du kom kjapt inn i det![]()
Velfortjent følte jegGodt å høre![]()