Ikke santTopp ønskeliste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santTopp ønskeliste
Det er ikke akseptabelt! Mat må man ha! :OBåde pinnekjøtt og svineribbeMen frykter jeg ikke får vært med. Er så underbemannet på jobb at det kan være jeg ikke får tid rett og slett
![]()
Den vuggen er fantastisk.Da er det jo et enkelt valg! Har så lyst på den krybba!
Takk, det hjelper!god plan. Jeg heier på deg![]()
Spennende! Gir forhåpninger nåJeg kan være veldig kreativ hvis jeg vil!![]()
Det får vi bli to om!Den storsak vesken SKAL jeg har, den var veldig lekker
Psssssj. Klær har vel aldri blitt ødelagt av å ligge for lenge i maskina?Nei nå kom jeg jaggu på at jeg har glemt å henge opp klesvaska, så den må opp... men tungt å komme seg opp når man ligger så godt![]()
Greit for meg, da må vi bare fortelle det til TamaraDet får vi bli to om!
Eller, du kan få den hvis jeg får krybba.![]()
Hvor mye koster den der?Jeg prøver hardt å overtale meg selv til å ikke kjøpe den dersom jeg ikke vinner den
Der den er billigst er blant annet på komplett
Ja, men ene plassen jeg er så har vi ikke pause. Altså i stedet for å jobbe 8-16 med 30 min pause så er det 8-15.30 uten pause. Er der nok folk klarer du å ta 3 min her og der for å trykke noen biter i munnen, men de siste ukene har det vært så alvorlig underbemannet at man får ikke tid. Det er helt håpløst!Det er ikke akseptabelt! Mat må man ha! :O
Oh yes. Satser på å vinne alt jeg trenger til baby kommer i februar!Konkurranseinstinktet er i god behold![]()
Den koster kr 1.999,- der etter prisjakt.noHvor mye koster den der?
Aha! Vugge da!Den vuggen er fantastisk.
Og det er en vugge, ikke en krybbe siden den blir på størrelse med en sprinkelseng dersom man åpner glidelåsen under.
Men jeg trenger ikke en til.
Det holder liksom med en
Haha! Plutselig kommer det et lite vers!Spennende! Gir forhåpninger nå![]()
Skulle bare mangleAha! Vugge da!nei, godt du lar oss som ikke har den få en sjanse. ❤
Moderatorene må vel følge med på at vi ikke bryter reglene?Greit for meg, da må vi bare fortelle det til Tamara![]()
Må bare finne på noe fornuftig å lage tråd om førstMå dere huske å lage nye tråder også nå da![]()
Uff, det hørtes ikke bra ut! Du har jo rett på 30 minutter dersom du jobber fem timer, trodde jeg? Hva jobber du med nå igjen?Ja, men ene plassen jeg er så har vi ikke pause. Altså i stedet for å jobbe 8-16 med 30 min pause så er det 8-15.30 uten pause. Er der nok folk klarer du å ta 3 min her og der for å trykke noen biter i munnen, men de siste ukene har det vært så alvorlig underbemannet at man får ikke tid. Det er helt håpløst!
Hun må vel det, så får håpe hun da her sett det..Moderatorene må vel følge med på at vi ikke bryter reglene?![]()