Skravletråd desember

Da er det jo et enkelt valg! Har så lyst på den krybba!
Den vuggen er fantastisk.
Og det er en vugge, ikke en krybbe siden den blir på størrelse med en sprinkelseng dersom man åpner glidelåsen under.
Men jeg trenger ikke en til.
Det holder liksom med en

Nei nå kom jeg jaggu på at jeg har glemt å henge opp klesvaska, så den må opp... men tungt å komme seg opp når man ligger så godt :P
Psssssj. Klær har vel aldri blitt ødelagt av å ligge for lenge i maskina? :rolleyes:

Det er ikke akseptabelt! Mat må man ha! :O
Ja, men ene plassen jeg er så har vi ikke pause. Altså i stedet for å jobbe 8-16 med 30 min pause så er det 8-15.30 uten pause. Er der nok folk klarer du å ta 3 min her og der for å trykke noen biter i munnen, men de siste ukene har det vært så alvorlig underbemannet at man får ikke tid. Det er helt håpløst!

Den vuggen er fantastisk.
Og det er en vugge, ikke en krybbe siden den blir på størrelse med en sprinkelseng dersom man åpner glidelåsen under.
Men jeg trenger ikke en til.
Det holder liksom med en
Aha! Vugge da! :D nei, godt du lar oss som ikke har den få en sjanse. ❤

Må dere huske å lage nye tråder også nå da :P

Ja, men ene plassen jeg er så har vi ikke pause. Altså i stedet for å jobbe 8-16 med 30 min pause så er det 8-15.30 uten pause. Er der nok folk klarer du å ta 3 min her og der for å trykke noen biter i munnen, men de siste ukene har det vært så alvorlig underbemannet at man får ikke tid. Det er helt håpløst!
Uff, det hørtes ikke bra ut! Du har jo rett på 30 minutter dersom du jobber fem timer, trodde jeg? Hva jobber du med nå igjen?

Back
Topp