Både pinnekjøtt og svineribbeÅh, så kos! Hva får dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både pinnekjøtt og svineribbeÅh, så kos! Hva får dere da?
ferdig pyntet?Ja har det, hver ganske opptatt da men nå er det jul i stua hvertfall![]()
Haha! Ja, det burde jeg hattfrem med skøyteledningen!
Men ingen stikkontakt i nærheten av den liggende stillingen på sofaenDa er det bare å finne den frem da
god plan. Jeg heier på degKanskje jeg skal det?får komme meg til 2400 først, så ser vi hvor mye som er igjen av mnd.
![]()
Må hvertfall bli konfektkjeks, brune pinner og kransekakestenger og julemenn.... og kanskje sarah bernard. men jeg får nok ikke tid til å lage alleJa, du får gjøre det
Hva skal du lage?
Satte ipad til lading i ste. Blir nok til at jeg prøver den, selv om jeg synes den er vond å skrive på :/Det er kjedelig :/
Hva med pc da?
Den storsak vesken SKAL jeg har, den var veldig lekkernoen premier du sikler på?
ferdig pyntet?![]()
Gjør som.best jeg kanVi får satse på det![]()
Nettbrettet er snart ladet til å være brukbart, bare ubehagelig å skrive på :/Har ikke pc eller nettbrett?
sett det på innkjøpslistenHaha! Ja, det burde jeg hatt![]()
Har ikke sett den med hull i ørene, men generelt sett er det er fin serie, men det der likte jeg ikke så godtOm p tørre å ta bussen alene til bestemor, lære å svømme, tørre å overnatte, fine greier. Om å ta hull i ørene, nei
Jeg tror ikke jeg kan satse på å vinne flere vesker... Har to nå...Jeg må klare det.
Jeg SKAL ha den vesken, falt litt for hardt for den
Får ønske meg til julsett det på innkjøpslisten![]()
den svarte? Den var dødslekker!Den storsak vesken SKAL jeg har, den var veldig lekker
10 000 og 300 nye tråder.Var vel 10 000 i dag. Ligger en tråd på generelt![]()
deilig å ha det umnagjort daJa mangler bare kjøkkengardinene for de klarte jeg å grise på og juletreet. Men juletreet kommer opp når frøkna ber om det så sikkert til uka![]()