Skravletråd desember

Nei nå kom jeg jaggu på at jeg har glemt å henge opp klesvaska, så den må opp... men tungt å komme seg opp når man ligger så godt :P

Har ikke sett den med hull i ørene, men generelt sett er det er fin serie, men det der likte jeg ikke så godt
Lillesøster elsker serien og ser den mye på NRK super appen, så jeg har hørt en del episoder uten å se dem. Og den der synes jeg var unødvendig, når man vet mange sliter med å få ungene til å godta å vente.

haha. Ser for meg den ønskelista. Midt mellom alle "normale" ønsker står det "skjøteledning lang nok til å rekke fra stikkontakt til sofa" hahaha
Hahaha

- sengetøy
- ullsokker
- håndkler
- skjøteledning som er lang nok til å rekke fra stikkontakt til sofaen, så man kan lade mobilen samtidig som man ligger langstrak på sofaen.
- votter
- duftlys
:D :D

Hahaha

- sengetøy
- ullsokker
- håndkler
- skjøteledning som er lang nok til å rekke fra stikkontakt til sofaen, så man kan lade mobilen samtidig som man ligger langstrak på sofaen.
- votter
- duftlys
:D :D
Topp ønskeliste

Hvert en travel dag?

Ja har det, holdt på her hjemme i dag og men nå er det jul i stua og ganske så koselig selv om det var godt å sette seg ned i sta :P
Åh, er så fint når ting kommer på plass!
Vært ganske travelt ja. Eller. Har skravla mye. :p

Back
Topp