Jeg kan ikke få nok veskerJeg tror ikke jeg kan satse på å vinne flere vesker... Har to nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke få nok veskerJeg tror ikke jeg kan satse på å vinne flere vesker... Har to nå...
Jepp, den ja.den svarte? Den var dødslekker!
haha. Ser for meg den ønskelista. Midt mellom alle "normale" ønsker står det "skjøteledning lang nok til å rekke fra stikkontakt til sofa" hahahaFår ønske meg til jul![]()
hehe. Skjønner godt du sikler på den. Gikk flere runder med meg selv om å kjøpe den om jeg ikke vinner denJepp, den ja.
Den skal hjem til meg
Lillesøster elsker serien og ser den mye på NRK super appen, så jeg har hørt en del episoder uten å se dem. Og den der synes jeg var unødvendig, når man vet mange sliter med å få ungene til å godta å vente.Har ikke sett den med hull i ørene, men generelt sett er det er fin serie, men det der likte jeg ikke så godt
veien dit er så tung ja!!Nei nå kom jeg jaggu på at jeg har glemt å henge opp klesvaska, så den må opp... men tungt å komme seg opp når man ligger så godt![]()
Sant nokOg noe mer kan man ikke gjøre heller![]()
Jeg bruker ikke mange. Men det var det å vinne mer enn to vesker jeg anså spm lite sannsynligJeg kan ikke få nok vesker
Hahahahaha. Ser for meg den ønskelista. Midt mellom alle "normale" ønsker står det "skjøteledning lang nok til å rekke fra stikkontakt til sofa" hahaha
Jeg prøver hardt å overtale meg selv til å ikke kjøpe den dersom jeg ikke vinner denhehe. Skjønner godt du sikler på den. Gikk flere runder med meg selv om å kjøpe den om jeg ikke vinner denmen den er så dyr
Topp ønskelisteHahaha
- sengetøy
- ullsokker
- håndkler
- skjøteledning som er lang nok til å rekke fra stikkontakt til sofaen, så man kan lade mobilen samtidig som man ligger langstrak på sofaen.
- votter
- duftlys
![]()
![]()
Ok da får dere skravle påVar vel 10 000 i dag. Ligger en tråd på generelt![]()
Haha, ja, har jo måtte skravle så mye!Da er det travelt da![]()
Oh yes det er detså koselig![]()
Da er det jo et enkelt valg! Har så lyst på den krybba!Er ikke så veldig interessert i 3.000 premiene
Man har ikke mindre vinnersjanse om man har vunnet før, det vet vel du.Jeg bruker ikke mange. Men det var det å vinne mer enn to vesker jeg anså spm lite sannsynlig
Jeg kan være veldig kreativ hvis jeg vil!Hahahajeg ser frem til personlig dikt på rim!
Konkurranseinstinktet er i god beholdHaha, ja, har jo måtte skravle så mye!![]()
Åh, er så fint når ting kommer på plass!Hvert en travel dag?
Ja har det, holdt på her hjemme i dag og men nå er det jul i stua og ganske så koselig selv om det var godt å sette seg ned i sta![]()