det håper jeg og! Ikke lenge igjen til det eller?Håper det blir borte etter 3 mnd i det minste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det håper jeg og! Ikke lenge igjen til det eller?Håper det blir borte etter 3 mnd i det minste![]()
Satse på tidligere kveld idag daBlir lite utover kvelden. Satser på at jentungen sovner før i dag
Ble sent i går:/
Måtte det vare en stundMye bedre enn jeg hadde trodd![]()
Det er vel detEr sånn det skal være det
var vilt igår daMens nå var det bare 6 sider på 1,5 timer![]()
Ja de var kjempe gottHørtes nydelig ut![]()
det gjorde det absoluttGikk fort her i går
I dag er Findus kokk her i husetHva spiste dere idag da?![]()
Kan hende den blir ødelagt da, men tror sjansen for det ikke er så storjeg liker den planen![]()
Og veldig gøyvar vilt igår da![]()
hvorfor det?Kan hende den blir ødelagt da, men tror sjansen for det ikke er så stor
ja. Jeg liker når det er slikOg veldig gøy![]()
Ble ikke det i fjor, så da må det bli i årDet må det jo bli![]()
Jobbe til kl 20, i butikken og hjem for å rydde til svigers kommer i morgenHva skal dere ikveld da?![]()
Mange synes det er "tøft" av meg, og ville ikke turt selv. Andre skulle gjerne, men kan ikke. Noen er nysgjerrige, de fleste anser der som uaktueltHjemmefødsel er sikkert spennende for mange![]()
Ja, syns jeg ser! Slurpe spagetti i brudekjole, liksom!Det er i aller høyeste grad hverdagsmat, ja! I bryllupet, Hahaha![]()
![]()
Kommer i morgenKommer de på besøk?![]()
Kom du i mål? Jeg ble litt distrahert. Men nå er middag fortært og alt!Det driver jeg med også. Kjøkkenet er ferdig og den ene maskinen er ferdig. Maskin nr to er satt på. Skal snart begynne å gjøre klar middagen, så slipper jeg det med sure unger rundt beina![]()
Er hjemme det er mye å gjøreMye juleshoppere?