Skravletråd desember

Ble ferdig med nesten alt. Fikk ikke brettet siste rest fra tørketrommelen og jeg skulle ønske jeg snart fikk tid til å rydde i skuffer også.
Flinka! Jeg må få hevet den siste maskinen til tørk, så er jeg fornøyd for idag. :p

Mange synes det er "tøft" av meg, og ville ikke turt selv. Andre skulle gjerne, men kan ikke. Noen er nysgjerrige, de fleste anser der som uaktuelt
Jeg vet ikke helt selv hvordan jeg stiller meg til det. Må jo være avslappende å være hjemme hos seg selv da.. :) Du hadde gjort det før og?

Flinka! Jeg må få hevet den siste maskinen til tørk, så er jeg fornøyd for idag. :p
Har du ryddet kjøkkenet etter middagen? Hva skal du i morgen? Jeg har litt lyst til å lage troikakonfekt med lys sjokolade.

Okay, er vel gode og solide biler det! Holder en knapp på kulda jeg! :D
Er sikkert det, men trenger en service uansett, og tenker bare ta eu kontrollen i samme slengen, selv om den ikke skal være før i mars ;)

Syns synd på babyen... Magen rister jo dagen lang... Hoster hele tiden!!

Ble nakkekoteletter med deilig tilbehør. Ble knallgodt! Har dere spist middag enda?
Det hørtes veldig godt ut. Jeg er skrubbsulten! Mannen driver og lager mat nå :P

Back
Topp