Skravletråd desember

Nei. Akurat, skrev det på mina papirer som eg hade med på föden og hade samma Helsesøter me nr 2 som eh hade me ne 1. Hon fick beskjed og , har lust å ha samma Helsesøter denna gang og da me kænner Varandra ;-)
veldig greit at de rundt deg vet om det og at du har skrevet det i dine papirer. Det kommer jeg til å gjøre med neste. Kjenner jeg får angst av tanken på det hele ved evt nestemann. Men vet jeg vil ha flere.

veldig greit at de rundt deg vet om det og at du har skrevet det i dine papirer. Det kommer jeg til å gjøre med neste. Kjenner jeg får angst av tanken på det hele ved evt nestemann. Men vet jeg vil ha flere.
Ohh nei stå på ditt de e du som mamma som vet best og som skall trivas me det . Eg sa bara eg vill ikkje höra något om Amming hit å dit. Du vill se att nr 2 e lettare me Amming å hela pakken för då har du mer erfaring

Dette tror jeg er det tidligste jeg noen gang hr vært hjemme fra julebord, selv om min jobb tross alt har edruelige julebord midt i uka hvor vi er hjemme på rett side av midtnatt.

Nå har jeg nemlig kjørt en kollega hjem, sånn liten halvtimes omvei, og likevel var jeg faktsik hjemme "nærmere 8 enn 12", da klokka var to på ti.

Manne spurte nemlig når jeg, gikk, snakker vi nærmere 8 eller 12? Jeg svarte "rett side av midtnatt, men trolig nærmere 12", da jeg oftest er hjemme sånn 23-2330 liksom. Men nå var vi på en julekonsert som var ferdig sånn ca klokka ni.
Ja det var tidlig :-o

Vi skal ha julebord på fredag, og hvis det blir som i fjor er jeg ikke hjemme før nærmere 04 :-P :-P

Back
Topp