Helt sinnsyktEr det mye å gjøre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sinnsyktEr det mye å gjøre?
Er sånn det skal være detGodt å høre
Her er alt som vanlig! Helt fint og fullt kaos![]()
Snø her i dagJeg hadde håp om masse snø i desember, men i dag regner det som bare det:/
Håper det snart blir kaldt og snø![]()
Det skal vi også ha i dagVi skal ha spaghetti og kjøttdeig i dag![]()
Aha da skjønner Jeg det bedreFår ny styrer over jul, så hun kommer ;-)
Det må det jo bliBare det er snø den viktigste uka så blir jeg fornøyd![]()
Jobbmiddag eller?Knekkebrød med baconost![]()
Så herligSnø her i dag
Har spist nakkekoteletter, stekt i ovn med purreløk og paprika, og fløtegratinerte poteter og grønnsaker tilhva skal du spise til middag da?
Svimmel fortsatt .. men det var godt med en duppså godthvordan er formen?
Blir litt ekstra stas da syns jegabsoluttmå jo heie litt på hverandre
![]()
rart svimmelheten ikke gir seg altså...Svimmel fortsatt .. men det var godt med en dupp![]()
Ja.. :/ akkurat nå kjennes det litt for nære ut.er det tirsdag du begynner for fullt igjen?
ååååh.. nammmm...Har spist nakkekoteletter, stekt i ovn med purreløk og paprika, og fløtegratinerte poteter og grønnsaker tilInnmari godt!
Syns vi alle er flinke jegVar det jeg prøvde å si tidligere i dag også![]()
uff :/ har du vært hos lege med den svimmelheten?Ja.. :/ akkurat nå kjennes det litt for nære ut.
Er kun en vanesakImponert over dere som henger med på denne skravvletråden altsåhaha... Jeg forsøker hver gang vinger ny måned.. Denne gangen var jeg til og med inne her bare et par timer inn i desember, men faller likevel ut når man kommer opp i flere 1000 postene innlegg og alle snakker om ulike tema... Gir opp hver gang jeg
![]()
det synes jeg ogBlir litt ekstra stas da syns jeg![]()