Hun har ikke vært her I dag? ?ja. Om synnøve ikke er i fødinga så kan hun fort ta oss igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har ikke vært her I dag? ?ja. Om synnøve ikke er i fødinga så kan hun fort ta oss igjen![]()
Det var så godtDet hørtes bra ut![]()
det aner jeg ikke noe om. Står vel på om hvordan ungen og miljøet er der inne. Blir vel tatt en vurdering på det på kontrollen din. Håper du ikke må gå særlig lengeJa kan vel ta opp til 3 dager eller noe sånt, mener jeg at jeg har hørt. Men nå syns jm jeg har en noe stor baby, ikke veldig stor, men litt. Kanskje det er med å gjør at de setter i gang før? Er jo unødvendig at hun skal vokse seg enorm der inne! Er vel en viss risiko knyttet til fødsel av store barn? Eller?
hun blir 5 mnd på lørdagHvor gammel er din forresten?
hihi. Jeg ogDet håper jeg også. Krysser fingrene hver kveld![]()
Vi også, har åpent til 19 på torsdager. Men jeg slutter 16 hver dagNei, heldigvis ikke. Vi har en langdag i uka bare. Jeg er egentlig i permisjon, så jeg jobber gradert i en liten periode. Mannen er ferdig på jobb, så da har han ungene mens jeg jobber. Da bruker ikke han noe av sin permisjon og jeg forlenget min permisjon slik at jeg får forskjøvet den nærmere august 2016
en liten tur i morges. Men ikke sett a siden. Hvem vet.. kanskje hun er i fødinga?Hun har ikke vært her I dag? ?![]()
Det skjønner jeg godt.Tusen takk for detEr så innmari spent.
Tiden flyr!hun blir 5 mnd på lørdag![]()
Oioi, så spennendeen liten tur i morges. Men ikke sett a siden. Hvem vet.. kanskje hun er i fødinga?![]()
har noe på følelsen. Hun pleier å være innom her oftere såJa, det gjør hun lett
Har ikke sett henne i dag, så kanskje det skjer noe![]()
ja. Hun er født 5 juli. Så 5 mnd på lørdagEr di rundt 5mndr?
klart du måMå jo følge med deg![]()
Mens jeg har tidklart du må![]()
skal han være der hele dagen?
så godtDet ble en etterlengtet time![]()
absoluttGreit med litt støtte fra hverandre![]()
hva skal du spise til middag da?Sulten! Og sliten. Må begynne på middag snart da![]()
ja :O synes hun nettopp var nyfødt!Tiden flyr!
Thank uKos deg på jobb!![]()