Skravletråd desember

Vel, jeg har en på 8,5 år som begynner å bli prepudertal, og du har en på 7,5 :P
Hvor gamle er de 3 små?
En på 7 måneder, en som snart blir 2 og???

Har en som ble 3 år nå den 23nov, så er det en som blir 2år den 14 des -er 11mndr og 3 uker mellom de to. Og yngste frøkna på 7mndr ja. Fikk 3 barn ila 2,5 år! :p

Aha :) jobber du på senter da eller?

Nei, heldigvis ikke. Vi har en langdag i uka bare. Jeg er egentlig i permisjon, så jeg jobber gradert i en liten periode. Mannen er ferdig på jobb, så da har han ungene mens jeg jobber. Da bruker ikke han noe av sin permisjon og jeg forlenget min permisjon slik at jeg får forskjøvet den nærmere august 2016

Overtidskontroll i morgen. Spent på det merker jeg. Andre som har vært på det? Hvor lenge etter kontroll kan det evt være snakk om å sette i gang, feks..? Åh her kverner det i hodet..
Aldri vært men vil bare ønske deg masse lykke til I morgen :)

Vel unt med en natts søvn etter en slik periode! ;)

Kan ikke huske sist jeg sov mer enn 2 timer i strekk! :o
Nesten så jeg vurdererå få barnevakt for å sove :p
Kan anbefales! Jeg hsr bare ei men det hender seg jeg må få noen til å passe henne i de periodene hun ikke sover. Heldigvis forståelsesfulle besteforeldre. Mest for at der sover hun jo :p

Tror man aldri blir vant til det, ikke jeg i hvertfall -har vært slik de siste 2-3årene (ikke like intenst, men av/på i perioder). Kan ikke huske sist jeg var på ei skikkelig fyllekule, så det er litt kjedelig å føle seg slik hver morgen :p
uff. Må ikke knuse håpet mitt helt da om å bli vant til det :p

Back
Topp