Ja, det gjør hun lettja. Om synnøve ikke er i fødinga så kan hun fort ta oss igjen![]()
Har ikke sett henne i dag, så kanskje det skjer noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjør hun lettja. Om synnøve ikke er i fødinga så kan hun fort ta oss igjen![]()
Vel, jeg har en på 8,5 år som begynner å bli prepudertal, og du har en på 7,5
Hvor gamle er de 3 små?
En på 7 måneder, en som snart blir 2 og???
Det hørtes spennende ut
Må dele bilde når den er ferdig da![]()
Hvorfor sovner alltid lille U når vi bør begynne å tanke på å dra?
par mnd eldre enn mi ja![]()
Hehe, typisk!Hvorfor sovner alltid lille U når vi bør begynne å tanke på å dra?
Håper du får sovet litt![]()
Sov en times tid, og det var så godtSov godt![]()
Det hørtes bra utSov en times tid, og det var så godt![]()
Må jo følge med degregner ikke med noe annet![]()
Det ble en etterlengtet timeikke skravle bort tiden du skal bruke for å sove på da![]()
Greit med litt støtte fra hverandreHeier på deg jeg![]()
AhaJeg også
Skal på jobb i ettermiddag, begynner kl.16:00
Ahajobber du på senter da eller?
Aldri vært men vil bare ønske deg masse lykke til I morgenOvertidskontroll i morgen. Spent på det merker jeg. Andre som har vært på det? Hvor lenge etter kontroll kan det evt være snakk om å sette i gang, feks..? Åh her kverner det i hodet..
Tusen takk for detAldri vært men vil bare ønske deg masse lykke til I morgen![]()
Kan anbefales! Jeg hsr bare ei men det hender seg jeg må få noen til å passe henne i de periodene hun ikke sover. Heldigvis forståelsesfulle besteforeldre. Mest for at der sover hun joVel unt med en natts søvn etter en slik periode!
Kan ikke huske sist jeg sov mer enn 2 timer i strekk!
Nesten så jeg vurdererå få barnevakt for å sove![]()
Ser du, du rykker stadig i fraFørste plass og over 400 innlegg er ikke dårlig![]()
uff. Må ikke knuse håpet mitt helt da om å bli vant til detTror man aldri blir vant til det, ikke jeg i hvertfall -har vært slik de siste 2-3årene (ikke like intenst, men av/på i perioder). Kan ikke huske sist jeg var på ei skikkelig fyllekule, så det er litt kjedelig å føle seg slik hver morgen![]()
må sjekke ut LagerhausHar de på hyllen over TV'n.
Kjøpte på Lagerhaus