Skravletråd desember

Hei! Lenge siden jeg har sett deg her inne. Alt bra?:)
Joda :) formen går veldig opp og ned... Vært syk i snart to uker, så er litt lei. Men det kan jo bare gå en vei, og det er oppover :P
Ja de må du verkligen :-) speciellt nå ner de e så Mye liv her inne :p
Ja her tar det helt av :o
Huff da, det er ikke gøy. Har selv vært forkjøla og det satt i skikkelig lenge. Alt bare bra nå. Endelig er desember her og det er deilig :)
Ja det verste er hosten... Ligger og hoster hele natta. Gjør vondt i bekkenet mitt :P
Jeg elsker jul :D godt å bli ferdig med sykdom før jula da :D

Hihi...akkurat slik det pleier å være:P
Ja, sånn er det. Men såå kos å ha han sammen med meg på kjøkkenet, så lenge det varer i hvert fall:) Ble ikke verdens peneste konfekt (er ikke så flink med sånt). Men gode ble de, og godt å ha noe å sette på bordet når vi får besøk og sånn nå fremover :)

Kom du i mål? Jeg ble litt distrahert. Men nå er middag fortært og alt!
Ble ferdig med nesten alt. Fikk ikke brettet siste rest fra tørketrommelen og jeg skulle ønske jeg snart fikk tid til å rydde i skuffer også.

Det er tøft av deg, jeg hadde ikke turt:P
Jeg synes ikke det er tøft, og liker ikke helt at det anses slik. Da føles det som om den som sier det mener jeg er tøff som tar en risiko. Sikkert ikke sånn ment av alle. Men det er ikke tøft. Det er tett og slett den tryggeste løsningen for meg.

Objektivt sett, gitt mitt utgangspunkt, er det faktisk det, og siden jeg føler meg trygg slik så påvirker det også forløpet og det hele blir rett og slett en bedre og tryggere situasjon.

Jeg har gjort det før, og vet at å føde uten medisinsk smertelindring går fint, det har jeg gjort to ganger, og å føde hjemme har jeg gjort før og det var en tipp topp opplevelse, så jeg gjør gjerne det igjen.

Back
Topp