Nå husker jeg ikke hva det var vi snakket om herhvorfor det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå husker jeg ikke hva det var vi snakket om herhvorfor det?
Jepp, du kom kjapt inn i detEr ikke lenge siden jeg "klaget" på det samme; og nå henger jeg da med![]()
Ja desverre...ååh. Samme imorgen?
Godt å høreDet var en fantastisk god dupp!![]()
skal de komme på dagsbesøk eller lenge?Jobbe til kl 20, i butikken og hjem for å rydde til svigers kommer i morgen
Du da?
Den kokken er jeg også tilhenger avI dag er Findus kokk her i huset
Ble nakkekoteletter med deilig tilbehør. Ble knallgodt! Har dere spist middag enda?Hva spiste dere idag da?![]()
Er bra det! Det jeg hadde tenkt ogSkravle regner jeg med
Det er tøft av deg, jeg hadde ikke turtMange synes det er "tøft" av meg, og ville ikke turt selv. Andre skulle gjerne, men kan ikke. Noen er nysgjerrige, de fleste anser der som uaktuelt
Håper jo alltid at det skal starte av selg selv da. Og helst i natt ja! Men spennende med kontroll og daSå spennende
Jeg har vært på det...og ble satt igang en uke etter
Håper det starter av seg selv i natt!!
De skal være barnevakter her i helgenskal de komme på dagsbesøk eller lenge?
Jeg tenkte å se farmen og skravle![]()
Hehe, han klagde ikke nei!Han var nok strålende fornøyd med det![]()
JodaHei! Lenge siden jeg har sett deg her inne. Alt bra?![]()
Ja her tar det helt avJa de må du verkligenspeciellt nå ner de e så Mye liv her inne
![]()
Ja det verste er hosten... Ligger og hoster hele natta. Gjør vondt i bekkenet mittHuff da, det er ikke gøy. Har selv vært forkjøla og det satt i skikkelig lenge. Alt bare bra nå. Endelig er desember her og det er deilig![]()
Ja, sånn er det. Men såå kos å ha han sammen med meg på kjøkkenet, så lenge det varer i hvert fallHihi...akkurat slik det pleier å være![]()
Ble ferdig med nesten alt. Fikk ikke brettet siste rest fra tørketrommelen og jeg skulle ønske jeg snart fikk tid til å rydde i skuffer også.Kom du i mål? Jeg ble litt distrahert. Men nå er middag fortært og alt!
Ja, håper og det!Det er bra
Krysser fingrene for at de hjelper deg å få litt fortgang på sakene![]()
Jeg synes ikke det er tøft, og liker ikke helt at det anses slik. Da føles det som om den som sier det mener jeg er tøff som tar en risiko. Sikkert ikke sånn ment av alle. Men det er ikke tøft. Det er tett og slett den tryggeste løsningen for meg.Det er tøft av deg, jeg hadde ikke turt![]()
Kan bli spennende det herJa her er det jaggu flere som har giret opp![]()