Hvordan gikk det??Spent på neste oppdatering jeg også
Er vel enda en time igjen om jeg ikke husker helt feil..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det??Spent på neste oppdatering jeg også
Er vel enda en time igjen om jeg ikke husker helt feil..
Det er braJepp! Det gjør jeg, heldigvisser på terminforumet mitt at noen fikk både ultralyd og ctg på overtidskontrollen, og ble strippet. Så nå ble jeg jo ekstra spent da
![]()
Håper du sov godtTar meg dupp,skravles etterpå![]()
ja. Så lenge ungen har det bra og nok fostervann så setter de vel ikke igang noe tidligere enn planlagt. Men håper du ikke rekker den kontrollen jegJa du har vel rett. Er vel en helhetsvurdering tenker jeg![]()
Har aldri lagt merke til at hun har vært borte så lenge uten å sagt fra førvet du.. det er jeg ognesten så jeg tror noe er på gang altså
![]()
Idag er det den kjipe 11-20hvilken vakt går du?![]()
ååh. Samme imorgen?Idag er det den kjipe 11-20![]()
Siden forrige mandag...bra det er bedre iallefall. Hvor lebge har du vært svimmel egentlig?
ikke sant. Som regel har jeg sett henne i litt oftereHar aldri lagt merke til at hun har vært borte så lenge uten å sagt fra før![]()
Hørtes nydelig utMå tar jenta en middagshvil og eg står å steker pannkakor till middag. Fyller de med kjöttdeig og en salat till![]()
ja. Må få sett det. Gikk glipp av forrige episode da.21.40finale uka nå
![]()
Var ikke det med tuppa jeg heller... Da var jeg bare kvalm. Denne gangen er jeg både kvalm og svimmel ..a visste ikke det var noe man kunne bli plaget med. Men så var jeg ikke svimmel selv heller når jeg var gravid![]()
Hihi...akkurat slik det pleier å væreKosa oss veldig, begge toMen kidden ble såklart lei lenge før vi var ferdig da
![]()
usj. At det ikke kan gi seg heelt da.. :/Siden forrige mandag...
Det var en fantastisk god dupp!Håper du sov godt![]()
Sove tenkte jegHva skal dere ikveld da?![]()
Han var nok strålende fornøyd med detJa, kanskje det kanskjeHan åpna alle fire i går da..
De er nederst på denne sidenmå sjekke ut Lagerhaus![]()
holdt liksom ikke med en av deVar ikke det med tuppa jeg heller... Da var jeg bare kvalm. Denne gangen er jeg både kvalm og svimmel ..