Litt sent å sove nå eller?Der ble jeg brått enormt trøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt sent å sove nå eller?Der ble jeg brått enormt trøtt
har ikke vært på det selv. Lykke til. Hvor langt er du på vei da?Overtidskontroll i morgen. Spent på det merker jeg. Andre som har vært på det? Hvor lenge etter kontroll kan det evt være snakk om å sette i gang, feks..? Åh her kverner det i hodet..
Mi har nettopp funnet ut at hun klarer å rulle over kanten åå babynestet. Sp det er jo kjempegøy å rulle frem og tilbake over den![]()
Har den siste måneden sovet 2,5 - 5 timer hver natt og begynte å bli enormt sliten.Lucky u!![]()
ja. Tipper det kommer rundt 3-4 år kanskjeDet ser heg også frem til! Er nok et år og to frem i tid, men det skal bli deilig når den tid kommer![]()
Er 41+1 idaghar ikke vært på det selv. Lykke til. Hvor langt er du på vei da?![]()
er det? Det har jeg ikke fått med megDet er det mange som gjør for tiden her jeg fått inntrykk av![]()
Takk for detHar ingen erfaring med det selv.
Lykke til på kontroll![]()
O ja blir aldrig lei av pannkakorblir nok kjempegodt med pannekaker til middag![]()
Lille U er våken, og jeg skal snart ned på skolen på foreldrecafeLitt sent å sove nå eller?
Har den siste måneden sovet 2,5 - 5 timer hver natt og begynte å bli enormt sliten.
I natt fikk jeg hele 7,5 timer, og ikke nok med det, de var også sammenhengende
Da passer det med andre ord dårligLille U er våken, og jeg skal snart ned på skolen på foreldrecafe
hihi. Jeg har trua på degSatser på at det blir ei kake til slutt i det minste..
Godt ungene er lette å imponere!![]()
Ja, du får se hva du rekker
Når er du ferdig på jobb da?
Ja, har hørt flere si det. Men syns ikke det hjelper no særlig.. har prøvd yoghurt, melk, litago, lovehearts, Gaviscon (både flytende og tyggetabeletter).. men Gavisconen som funker best. Har snart gjort kål på 4 flasker i dette svangerskapet.husker det eneste som hjalp hos meg var litago sjokolademelk
Hehehe! Nå ler jeg! Du får jammen sagt deten dag blir det sammenhengende søvn for dere og. Nå unga er voksnehaha
Hva syns du om disse?er det? Det har jeg ikke fått med meg![]()
uff. Det er tungt det. Sliter voldsomt med oppstykka søvn. Kan sove 10 timer. Men når den søvnen avbrytes hele tiden, så blir jeg aldri hvil.Veldig ukjent her i huset i alle fall
Ser nok ikke nattesøvnen noesærlig de to neste årene...
Du har ingen mann som kan hjelpe deg?Vel unt med en natts søvn etter en slik periode!
Kan ikke huske sist jeg sov mer enn 2 timer i strekk!
Nesten så jeg vurdererå få barnevakt for å sove![]()
Skjønner den. Rekker kanskje litt skravling etter jobb også daJobber bare til 19:00
Er egentligi permisjon, så jobber litt gradert for å forskyve permisjonen nærmere august