Skravletråd desember

håper mi skjønner det etterhvert :p så vi kan ligge å kose oss en lørdagsmorgen under dyna før man står opp:)

Det ser heg også frem til! Er nok et år og to frem i tid, men det skal bli deilig når den tid kommer :D

Overtidskontroll i morgen. Spent på det merker jeg. Andre som har vært på det? Hvor lenge etter kontroll kan det evt være snakk om å sette i gang, feks..? Åh her kverner det i hodet..

Ja den er no dritt! Har gått veldig greit i natt faktisk:) Men pleier å våkne av at det brenner no så inn i granskauen. Og da er det ikke så lett å få som igjen heller. Flytende Gaviscon hjelper, men varer ikke så lenge :(
husker det eneste som hjalp hos meg var litago sjokolademelk

Frisk luft kan jo hjelpe:) men kan jo være greit å finne ut hva slags type hodepine det er, om dette e noe du plages med ofte?
Det kom seg etter mat og frisk luft heldigvis :)

Har ikke hatt så mye valg annet enn å stå på ;)

Krysser fingrene for at du får gå til termin neste gang! ;)
Minste frøkna her kom nesten til termin, men hun har vært den som har vært vanskeligst å amme :p
Til slutt fant jeg ut at det var pga kort tungebånd, pga det fikk hun ikke skikkelig tak, bare sutta helt ytterst.
det er sant :) må bare stå på ;) ja, kommer til å få mye oppfølgning neste svangerskap da det blir risikosvangerskap. Håper på nøye overvåking og at de klarer å få meg mot uke 40 :) ble tungebåndet klipt?

det er bra :) etter den dårlige bilen vi hadde forrige vinter, fikk jeg litt angst for vinterkjøringa når glatta kom. Tror det blir bedre med en bil jeg stoler mer på :)
Ja, det er helt klart. Vi har relativt nye vinterdekk, så det har mye å si :)

Tror kanskje jeg kan nærme meg 250 her;)
Vi får se på oppdatering om en halvtime:)

Ved sist oppdatering var jeg under 100, og nå skal jeg straks på jobb -så skal si meg fornøyd om jeg når 200 innlegg :)

Overtidskontroll i morgen. Spent på det merker jeg. Andre som har vært på det? Hvor lenge etter kontroll kan det evt være snakk om å sette i gang, feks..? Åh her kverner det i hodet..
Har ingen erfaring med det selv.
Lykke til på kontroll :)

Ved sist oppdatering var jeg under 100, og nå skal jeg straks på jobb -så skal si meg fornøyd om jeg når 200 innlegg :)
Ja, du får se hva du rekker:)
Når er du ferdig på jobb da?

Back
Topp