håper mi skjønner det etterhvertså vi kan ligge å kose oss en lørdagsmorgen under dyna før man står opp
![]()
Det ser heg også frem til! Er nok et år og to frem i tid, men det skal bli deilig når den tid kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper mi skjønner det etterhvertså vi kan ligge å kose oss en lørdagsmorgen under dyna før man står opp
![]()
Det er det mange som gjør for tiden her jeg fått inntrykk avden var iallefall veldig fin. Liker alt med ugler for tiden![]()
Har ikke vært, men ønsker deg masse lykke tilOvertidskontroll i morgen. Spent på det merker jeg. Andre som har vært på det? Hvor lenge etter kontroll kan det evt være snakk om å sette i gang, feks..? Åh her kverner det i hodet..
hihi. Det må du ikke få. Er bare nyskjerrig på hvordan det blir![]()
husker det eneste som hjalp hos meg var litago sjokolademelkJa den er no dritt! Har gått veldig greit i natt faktiskMen pleier å våkne av at det brenner no så inn i granskauen. Og da er det ikke så lett å få som igjen heller. Flytende Gaviscon hjelper, men varer ikke så lenge
![]()
Det er jo gøy også dahihi. Men blir fort det når det blir liv her![]()
et relativt ukjent fenomen for mange småbarnsforeldre![]()
Det kom seg etter mat og frisk luft heldigvisFrisk luft kan jo hjelpemen kan jo være greit å finne ut hva slags type hodepine det er, om dette e noe du plages med ofte?
ja. Spent på hva mi veier. Skal på 5 mnd kontroll den 16.12. Har ikke veid eller målt siden 3 mnd kontroll![]()
det er santHar ikke hatt så mye valg annet enn å stå på
Krysser fingrene for at du får gå til termin neste gang!
Minste frøkna her kom nesten til termin, men hun har vært den som har vært vanskeligst å amme
Til slutt fant jeg ut at det var pga kort tungebånd, pga det fikk hun ikke skikkelig tak, bare sutta helt ytterst.
Den hjalp ikke her.husker det eneste som hjalp hos meg var litago sjokolademelk
Ikke dårlig det dadu var på 4. Med 239 innlegg![]()
Ja, det er helt klart. Vi har relativt nye vinterdekk, så det har mye å sidet er braetter den dårlige bilen vi hadde forrige vinter, fikk jeg litt angst for vinterkjøringa når glatta kom. Tror det blir bedre med en bil jeg stoler mer på
![]()
Tror kanskje jeg kan nærme meg 250 her
Vi får se på oppdatering om en halvtime![]()
Har ingen erfaring med det selv.Overtidskontroll i morgen. Spent på det merker jeg. Andre som har vært på det? Hvor lenge etter kontroll kan det evt være snakk om å sette i gang, feks..? Åh her kverner det i hodet..
Jeg prøvde det i natt.
En fantastisk følelse![]()
det er det absoluttDet er jo gøy også da![]()
Ja, du får se hva du rekkerVed sist oppdatering var jeg under 100, og nå skal jeg straks på jobb -så skal si meg fornøyd om jeg når 200 innlegg![]()